Agentia de turism Transilvania Travel a inregistrat in primele opt luni o cifra de afaceri de peste zece milioane de euro, in crestere cu 25% fata de aceeasi perioada din 2006, au declarat reprezentantii companiei.
Compania a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 12 milioane euro, iar anul acesta estimeaza afaceri de peste 14 milioane de euro. 90% din venituri provin din portofoliul de turism al SIF Transilvania, iar restul din operarea destinatiilor externe.

Numarul turistilor Transilvania Travel a crescut cu 24 % in primele opt luni din 2007, la 51.000, iar pentru intregul an compania estimeaza 55.000 de turisti, in timp ce anul trecut a avut 45.000 de turisti.

Din totalul clientilor Transilvania Travel aproximativ 90% sunt turisti romani, iar restul turisti straini, majoritatea alegand litoralul.

Transilvania Travel, infiintata in 2003, cu un capital social de peste 25 miliarde lei, este tour-operatorul societatilor de turism din portofoliul SIF Transilvania. Transilvania Travel promoveaza si contracteaza ofertele acestor societati in Romania si in strainatate.

SIF Transilvania, in calitatea sa de actionar majoritar, detine in prezent 62 de hoteluri care totalizeaza circa 10.000 de camere in statiunile de la malul Marii Negre, Eforie Nord, Eforie Sud, Neptun, Venus si Saturn, in statiunile balneare Baile Felix, Covasna, Tusnad si Buzias si in orasele Brasov si Ploiesti.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri