Aeroportul Baneasa a inregistrat in T1 2009 afaceri de 7 milioane euro, in crestere cu 27,27% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand cifra de afaceri s-a situat la 5,5 milioane euro, au declarat reprezentanti ai aeroportului, citati de NewsIn.
Potrivit acestora, numarul pasagerilor care au tranzitat Aeroportul Baneasa a fost, in trimestrul I al acestui an de 480.000, in crestere cu 23% fata de perioada similara a anului trecut, cand numarul pasagerilor a fost de 390.000.

Aeroportul International Aurel Vlaicu (Baneasa) estima la inceputul anului, pentru 2009, o cifra de afaceri de 85 milioane de lei, in crestere cu 25% fata de 2008.

In 2008, prin Aeroportul Baneasa au trecut 1,76 milioane pasageri, iar anul acesta se estimeaza un flux de 2,1 milioane, reprezentand o crestere cu 20%.

"Numai la inceputul anului, pe primele patru luni am inregistrat o crestere cu 18% a numarului de pasageri si cu 23% a numarului miscarilor de aeronave. Tinand cont ca in aviatie sezonul incepe in aceasta perioada (n.r. aprilie), speram sa mentinem trendul ascendent si sa atingem o crestere cu 20% a pasagerilor pana la sfarsitul anului", declara recent fostul director general al aeroportului, Stefan Mladin.

El mentiona ca in 2009 s-a observat o migratie a calatorilor de la cursele de linie la cursele low-cost. Oamenii de afaceri folosesc tot mai des acest tip de transport aerian, deoarece si pentru aceasta categorie de pasageri conteaza diminuarea costurilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri