Un site romanesc a prezentat mai multe similitudini intre logo-ul din brandul turistic lansat joi la Shanghai si cel al unui proiect englezesc de autobuze ecologice, care ar fi costat 250 de dolari.
Unul dintre elementele logo-ului, care reprezinta o frunza, este aproape identic ca forma si culoare in cele doua imagini. De asemenea, sub frunza apare, in ambele cazuri, o linie desenata aproape la fel, dar de culori diferite.
Totodata, presa a relatat ca aceeasi frunza poate fi cumparata, de pe un site de specialitate, cu doar 0,73 lei.
Logo-ul si sloganul lansate la Shanghai au costat aproape 900.000 de euro. Crearea si promovarea brandului turistic, finantate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocati 75 milioane de euro pana la finalul anului 2013.
Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului Elena Udrea a declarat joi la Shanghai, intrebata daca logoul brandului turistic al Romaniei a fost preluat de pe internet, ca nu stie cum s-a lucrat la brand si ca acesta a fost predat ministerului odata cu drepturile de autor asupra lui.
Brandul este realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: