Aproape 15.000 de romani au expediat produse prin intermediul serviciului de livrare gratuita oferit de catre Tocmai.ro, de la lansarea serviciului - la jumatatea lunii aprilie 2014 - si pana in prezent, valoarea produselor expediate depasind pragul de un milion de euro.

Serviciul “Livrare gratuita si verificare colet”, pus la dispozitie de Tocmai.ro, ofera vanzatorilor posibilitatea de a expedia gratuit, in fiecare luna, pana la 5 produse comercializate pe site. Astfel, Tocmai.ro incurajeaza tranzactiile pe site, eliminand costurile de transport, care pana acum erau achitate de vanzatori sau cumparatori. In plus, acelasi serviciu aduce beneficii si pentru cumparatori, care au la dispozitie 7 minute pentru verificarea produsului primit, inainte de a achita contravaloarea acestuia. In momentul in care destinatarul s-a asigurat ca articolul este exact cel comandat, acesta va achita ramburs suma agreata cu vanzatorul.

„Pentru a beneficia de serviciul de livrare gratuita, vanzatorii trebuie doar sa activeze aceasta optiune, prin simpla modificare a unui anunt deja existent sau prin adaugarea unui anunt nou. Pasul urmator este sa plaseze comanda de livrare, completand in formularul afisat datele primite de la cumparator. Simplu si rapid.”, a declarat Andreea Trif, project manager in cadrul Tocmai.ro.

Serviciul este disponibil pe Tocmai.ro incepand cu data de 16 aprilie 2014, iar prin intermediul acestuia, vanzatorii pot trimite produsele afisate pe tocmai.ro pe intreg teritoriul Romaniei, prin FAN Courier.

Transportul este gratuit pentru coletele cu o greutate mai mica sau egala cu 10 kg, in localitatile standard FAN Courier, in limita a 5 colete lunar, pentru fiecare utilizator. Pentru celelalte zone, pretul este calculat in functie de greutatea coletului si destinatie.

Citeste si:
retailArena 2019 - de la emotii la experiente, in comertul viitorului
retailArena 2019 - de la...

Veniturile Tocmai.ro provin din vanzarea spatiilor publicitare pe site si din posibilitatea de promovare a anunturilor postate pe site. Concurentul principal, OLX.ro, a scos recent sectiunea de bannere generand venituri exclusiv din promovarea anunturilor pe site.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si