In primul an de la lansare, eMag Fashion isi propune sa onoreze peste 150.000 de comenzi, in valoare totala de 7,5 milioane de euro. Vino la ecomTEAM 2015, pe 1 si 2 aprilie, pentru a avea ocazia sa discuti cu Violeta Luca, CEO eMag!

Wall-Street.ro a scris in premiera despre lansarea eMag.ro in zona de fashion.

In categoria Fashion se regasesc branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, si branduri internationale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme. Prin selectia de branduri, eMag Fashion acopera toate tipurile de vestimentatie si accesorii de zi cu zi, de la office si elegant, la casual si relaxat. eMag va extinde constant si in ritm alert oferta de branduri listate.

Citeste si:

„Strategia categoriei urmareste conceptul de Fresh Fashion, al carui public isi doreste sa fie la moda, cauta produse de calitate, pe care vrea sa le aleaga in liniste, de acasa sau de la birou si sa economiseasca timp si bani comandand online”, spune Iulian Stanciu, director general eMag.

Odata cu introducerea Fashion, eMag lanseaza si brandul propriu – RELEASE, sub care va oferi clientilor sai mini-colectii vestimentare ce se vor schimba la fiecare doua luni, dar si incaltaminte in tendinte. Notele definitorii ale brandului RELEASE sunt affordable chic, new, trendy, astfel incat fiecare client va gasi cel putin un stil care sa i se potriveasca. „Dorim sa incurajam tinerii creatori din Romania sa contribuie la realizarea colectiilor RELEASE si ne propunem sa avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem in plan sa dezvoltam o scoala dedicata tinerilor designeri, "Scoala de talente Fashion", in cadrul careia ii vom stimula sa participe si sa se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMag”, spune Iulian Stanciu.