WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania, intra pe o noua linie de business: distributia de ceasuri catre retaileri din mediul offline, tintind, pana la finalul anului, crearea unei retele de peste 20 de parteneri cu traditie in vanzarea de ceasuri.

Vino la ecomTEAM 2019 pentru a discuta cu cei mai importanti lideri din eCommerce - profita acum de oferta 1+1 gratuit!

Miscarea are loc in contextul evolutiei naturale a business-ului de ceasuri, in directia adresarii unei categorii diferite de clienti, care prefera sa interactioneze cu ceasurile inainte de a le cumpara, sau care vor sa cumpere produse din magazinele clasice.

„Piata offline vine cu un public tinta care, desi se intersecteaza partial cu cel al pietei online, reprezinta un potential diferit, pe care il putem atrage. Exista branduri pe care le reprezentam si care, datorita raportului calitate-pret avantajos pentru client, sunt foarte populare in mediul online. Cu toate astea, atunci cand vorbim de mediul offline, acestea sunt inaccesibile unui public care, din diferite motive, alege sa-si faca cumparaturile din magazine fizice. De asemenea, dorim sa oferim clientilor experienta de a atinge si vedea de aproape design-ul si felul in care ceasurile noastre sunt lucrate, pentru a face o alegere cat mai inspirata si potrivita atunci cand se decid sa cumpere”, spune Dragos Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Tendintele in materie de ceasuri pentru 2019

WatchShop.ro distribuie in exclusivitate ceasurile Ingersoll, Accurist, Sekonda si William S, recunoscute international si cu rezultate notabile in multe tari, atat la nivel european, cat si la nivel mondial. In mod traditional, fiecare dintre aceste branduri, lanseaza anual una sau doua colectii care se aliniaza noilor tendinte ale pietei de fashion, dar si noilor tendinte in materie de componente tehnice si design, aspecte importante pentru clienti.

Citeste si:
Ce ceasuri au cumparat romanii in 2017 si ce bugete au alocat
Ce ceasuri au cumparat...

In perioada urmatoare, WatchShop va aduce in Romania colectiile Sekonda, brandul numarul unu de ceasuri in Marea Britanie de peste 40 de ani. Pe segmentul ceasurilor barbatesti, cele mai noi modele vin sa completeze gamele clasice si casual sport. Noutatile acestor modele tin atat de design, cat si de o serie de functii suplimentare: tahimetru, cronograf/cronometru, dual-time etc. Pentru ceasurile Sekonda destinate femeilor primeaza alte aspecte. Astfel, aurul roz devine din ce in ce mai popular atunci cand vorbim de ceasuri de dama. Un exemplu in acest sens este ceasul de dama Sekonda EDITIONS 2400, de culoarea aurului roz, potrivit femeilor iubitoare de moda si carora le plac lucrurile de calitate.

Totodata, ceasurile de dimensiuni mai mari din colectiile de dama se pastreaza in tendinte si anul acesta.

De asemenea, cele mai importante branduri din industrie lanseaza tot mai multe modele de ceasuri de tip connect, adica ceasuri clasice cu functii de smartwatch, care permit conectarea la smartphone, insa functioneaza la capacitate maxima si fara o astfel de conectare, in modul analog.

Din punctul de vedere al caracteristicilor ceasurilor clasice, noutatea de anul acesta consta in accentul pe care il pun producatorii pe ceasurile de tip skeleton (ceasuri automatice, prin ale caror geamuri se vede mecanismul din interior), pe ceasurile mari si pe cele connect. In plus, producatorii opteaza si pe o diversitate mai mare a culorilor ceasurilor, a formelor cadranelor, dar si pe asortarea accesoriilor. Spre exemplu, in privinta curelelor, majoritatea brandurilor au inceput sa ofere optiunea de quick release pentru a permite schimbarea rapida si usoara a curelelor, dand astfel posibilitatea unei multitudini de combinatii intre ceasuri si curele de diferite culori, materiale si texturi.

Citeste si:
Aplicatie mobila sau site responsive pentru magazinul online?
Aplicatie mobila sau site...

Ce vanzari genereaza noua linie de business

„Estimam ca noua linie de business va aduce in acest an o crestere graduala, ce va depasi 10% din vanzarile totale, obiectivul nostru principal fiind sa consolidam notorietatea brandurilor pe care le distribuim prin extinderea prezentei offline. Toti resellerii cu care colaboram beneficiaza din partea noastra de consultanta, suport tehnic, service pre-sale, in timpul garantiei, dar si post garantie, parteneriate si promovare. In plus, au la dispozitie pachete personalizate in functie de specificul si targetul de clienti, disponibilitate imediata a produselor in cantitati suficiente si acces la concursuri de vanzari oferite personalului de vanzari ale reseller-ilor”, mai spune Dragos Diaconu.

De asemenea, WatchShop.ro ofera, atat reseller-ilor, cat si clientilor finali, informatii complete, de calitate si in limba romana, pentru fiecare produs, consultanta in alegerea produselor dorite si in explicarea functiilor oferite de fiecare model, garantie 24 luni si servicii post-garantie, accesul la componente si accesorii, chiar si pentru modelele ce nu mai sunt in productie (in cazul Sekonda).


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
WatchShop.ro schimba identitatea de brand si vrea crestere de 20%