Answear, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion online din Romania, a inregistrat o crestere de 60% a vanzarilor generate prin email marketing, in primele 6 luni de la implementarea solutiei ExpertSender, furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce si retail.

Acest lucru reprezinta o crestere cu pana la 4,5% din totalul vanzarilor Answear.

„Odata ce am decis sa schimbam focusul de la a fi un business de tip customer-acquisition, la un retailer preocupat sa isi pastreze si fidelizeze clientii, am cautat o solutie sa construim loialitate si sa crestem numarul de achizitii repetate. Solutia ExpertSender s-a potrivit cel mai bine nevoilor si tintelor noastre de afaceri”, spune Raluca Radu, Country Manager la Answear.com Romania.

Raluca Radu este speaker la retailArena 2019 – From emotions to experiences: retail of the future! Una dintre temele de discutie din acest an este cum pot automatizarile, customizarile si platformele de retail sa iti ajute afacere din retail. Vino alaturi de noi pe 23 si 24 octombrie, la hotel Sheraton! Detalii despre conferinta gasesti aici! Profita acum de oferta 1+1 gratis si ia-ti bilet la retailArena 2019!

ExpertSender este furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce si retail si a intrat pe piata din Romania la inceputul acestui an, ca parte din strategia de extindere internationala. Prin intermediul solutiilor sale de automatizare a proceselor de marketing, prin personalizarea mesajelor si contextualizarea acestora de-a lungul mai multor canale, precum email, SMS si web, ExpertSender ajuta retailerii online sa isi creasca rata de conversie si, implicit, vanzarile.

Answear a utilizat solutia ExpertSender care a importat date comportamentale si tranzactionale ale clientilor, astfel incat sa le poata trimite ulterior mesaje automate, la momentul potrivit si in cel mai eficient mod. Datele analizate variaza de la obiceiurile de shopping ale clientilor, pana la frecventa achizitiilor, valoarea medie a comenzii, activitatea in site, dispozitivele utilizare si soldul punctelor din programul de loialitate Answear Club.

Answear a migrat catre ExpertSender, in doar 30 de zile, toate operatiunile de automatizare a proceselor de marketingul in cele 7 tari europene in care opereaza, la timp pentru a derula, inainte de Black Friday, campanii bazate pe date care analizeaza comportamentul clientilor. ANSWEAR este prezent in Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Ucraina, Ungaria, Romania si Bulgaria si le ofera clientilor peste 70.000 de produse pentru femei, barbati si copii, de la peste 300 de branduri.

Incepand cu luna ianuarie, ANSWEAR a folosit datele obtinute in campanii personalizate, pentru a stimula achizitiile repetate in randul clientilor sai. Vanzarile atribuite actiunilor de email marketing au crescut, astfel, cu 60% in primele 6 luni de la utilizarea solutiei ExpertSender.

„Aceasta reprezinta o crestere de 2,8% pana la 4,5% din vanzarile totale. Pana la sfarsitul anului, ne asteptam ca vanzarile din automatizarea proceselor de marketing prin email sa se dubleze”, spune Raluca Radu.

De ce este important sa incurajam clientii sa cumpere mai des

„Fiecare achizitie este importanta, insa, pentru un retailer, acei clienti care fac cumparaturi multiple sunt mai valorosi decat cei care fac achizitii unice. De aceea, fidelizarea clientilor pe termen lung este esentiala, iar comunicarea cu acestia ar trebui sa fie personalizata inca de la inceput”, spune Dominik Krzeslak, Director Channel Partner la ExpertSender.

Cand numarul de tranzactii pe client se mareste, probabilitatea comenzilor repetate creste foarte mult, potrivit RJ Metric, companie ce furnizeaza software de business intelligence pentru a ajuta magazinele online sa ia decizii mai bune pe baza datelor pe care le genereaza. Astfel, dupa 2 achizitii consecutive facute de un client, probabilitatea ca acesta sa faca inca o achizitie creste pana la 32%, iar dupa 10 achizitii, probabilitatea comenzilor repetate ajunge la 83%.

ExpertSender este furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru eCommerce si retail. ExpertSender permite valorificarea datelor comportamentale ale clientilor magazinelor online, in cadrul diferitelor canale de marketing pentru a le satisface mai bine preferintele si a maximiza conversiile. Anual, compania trimite peste 15 miliarde de mesaje de marketing, pentru peste 1.000 de branduri din intreaga lume.
ExpertSender, care aniverseaza anul acesta 10 ani, isi desfasoara activitatea la nivel global, avand sediul central in Polonia si birouri in Franta, Spania, Brazilia, Rusia si China si o echipa de 100 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri