Black Friday 2021 la eMAG se desfășoară pe 12 noiembrie. Retailerul a anunțat că investițiile în tehnologie pentru o bună desfășurare a ediției de anul acesta s-au ridicat la 4,5 milioane de euro, iar reducerile totale însumează 330 de milioane de lei.

UPDATE 16:30 Valoarea totală a comenzilor a ajuns la 477.834.000 Lei, pentru 1,6 milioane de produse vândute de eMAG. Numărul total de clienți se ridică la 425.691, iar plata cu cardul la 57,84%.

UPDATE ora 14:00 PayU Romania:

Cât se cumpără online de Black Friday 2021 în România?

  • Numărul de tranzacții continuă să creasc a ajuns la 411.365, cu 31,75% mai mult decât la aceeași oră în anul 2020;
  • Au fost înregistrate 269.491 de tranzacții achiziționate prin plata cu un singur click, cu peste 62% mai multe decât în anul precedent;
  • Totalul volumelor tranzacționate până în acest moment a ajuns la 192,92 milioane de lei, cu 9,53% mai mult decât în 2020, dintre care 119,86 milioane de lei prin plata cu un singur click;
  • Minutul de aur nu s-a schimbat de la ora 8:00 și a rămas la 3.563 de tranzacții;
  • Numărul mediu de tranzacții pe minut: 532, cu peste 35% mai mare decât cel din 2020;
  • Valoarea medie a coșului de cumpărături este de 610 lei, respectiv 1.003 lei pentru cumpărăturile achiziționate în rate.

Black Friday în România: un eveniment de interes și pentru alte țări:

  • Numărul total al tranzacțiilor procesate în alte țări: 34.419, o diferență de peste 43% față de anul precedent.
  • Topul țărilor din afara granițelor care au cumpărat din România rămân Marea Britanie, Ucraina și Statele Unite ale Americii.

Top 3 tranzacții efecutate până la ora 14:00:

  • Industria de eTail a preluat topul tranzacțiilor și se află acum pe primul loc, cu o tranzacție în valoare de 62.681 lei.
  • Industria de IT&C ocupă al doilea și al treilea loc, cu tranzacții în valoare de 57.409 lei, respectiv 44.326 lei.

UPDATE: 13:00: Valoarea totală a comenzilor este de aproximativ 419 milioane de lei, pentru aproximativ 358.000 de clienți. Numărul total de produse comandate se ridică la aproximativ 1,35 milioane. Puțin peste 58,5% dintre comenzi au fost plătite cu cardul până la această oră.

UPDATE 12:30 Aproximativ 1,3 milioane de produse vândute de eMAG de Black Friday 2021 până la această oră. Valoarea produselor comandate este de peste 408 milioane de lei, la un număr de 346.284 de clienți.

Magazinul online a înregistrat peste 5,7 milioane de vizite, dintre care 80% de pe mobile.

UPDATE 11:00: Cifre PayU România

Cât se cumpără online de Black Friday 2021 în România?

  • Numărul de tranzacții a ajuns la 299.269, o creștere de 35,16% față de anul precedent;
  • Tranzacții achiziționate prin plata cu un singur click: 208.485, cu peste 64% mai mult decât în anul 2020 la aceeași oră;
  • Totalul volumelor tranzacționate până în acest moment a ajuns la 192,92 milioane de lei, cu 9,53% mai mult decât în 2020, dintre care 119,86 milioane de lei prin plata cu un singur click;
  • Minutul de aur nu s-a schimbat de la ora 8:00 și a rămas la 3.563 de tranzacții;
  • Până la ora 11:00, coșul mediu de cumpărături a ajuns la 644 de lei, respectiv 1.019 lei pentru plata în rate;
  • Numărul mediu de tranzacții pe minut: 502.

Ce se cumpără de Black Friday 2021 în România?

  • IT&C conduce în continuare topul industriilor preferate de Black Friday 2021 cu peste 71% din valoarea tranzacțiilor;
  • În industria de eTail au fost efectuate peste 25% dintre tranzacții;
  • Industria Clothing se menține la peste 2% din valoarea tranzacțiilor.

Black Friday în România: un eveniment de interes și pentru alte țări:

  • Numărul total al tranzacțiilor procesate în alte țări: 23.931, cu peste 47% mai multe tranzacții decât în anul precedent, la aceeași oră.
  • Topul țărilor din afara granițelor care au cumpărat din România rămân Marea Britanie, Ucraina și Statele Unite ale Americii.

Top 3 tranzacții efecutate până la ora 11:

Industria de IT&C ocupă primele două locuri în topul tranzacțiilor efectuate până la ora 11:00, cu tranzacții în valoare de 57.409 lei, respectiv 44.326 lei.
Industria de eTail este pe locul al treilea în topul tranzacțiilor, cu suma de 38.185 lei.

UPDATE: Cifre complete pentru startul campaniei de anul acesta pe eMAG

  • 297.000 de produse au fost cumpărate în primele 30 de minute de eMAG Black Friday, în creștere cu 43% comparativ cu anul anterior
  • 283.000 de vizitatori au fost pe platforma eMAG la startul Black Friday de la ora 7:25
  • 125.000 de produse au fost comandate în primele 10 minute

Primele produse epuizate din oferta eMAG:

  • Masina de spalat rufe Samsung WW70T4540TE/LE, 7 kg, 1400 RPM, 800 de bucăți
  • Televizor LG OLED 55A, 139 cm, Smart, 4K Ultra HD, OLED, 300 de bucăți
  • Laptop ASUS X515MA cu procesor Intel® Celeron® N4020, 15.6", Full HD, 750 de bucăți
  • Bormasina Bosch Professional 12 V, 2 acumulatori 2 Ah, 1300 de bucăți
  • Ghete U.S. Polo Assn, 550 bucăți

Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au fost plasate din Ilfov, Dolj, Ialomița , Cluj și Sibiu.

Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday

12 noiembrie 2021 după 30 de minute

  • vânzări de 142 milioane de lei
  • 58% dintre comenzi au fost plătite cu cardul
  • Peste 297.000 produse comandate în primele 30 minute, mai mult cu 43% față de anul trecut
  • 84% dintre comenzi plasate de pe dispozitivele mobile
  • Peste 50% dintre produse din ofertă fac parte din oferta sellerilor din eMAG Marketplace.

Top produse comandate

  • Produse pentru casă și îngrijirea casei – 22.000
  • Beauty și îngrijire personală – 33.000
  • Electrocasnice mici – 17.000
  • Jucării – 9.000
  • Produse de protecție și echipamente medicale – 3.000
  • Televizoare și siteme audio – 11.000
  • Smartphone-uri și smartwatch-uri – 15.000
  • Fashion – 8.000
  • Frigidere și mașini de spălat – 9.000
  • Băuturi alcoolice și cafea - 35.000

Vânzări de produse speciale de Black Friday 2021

  • Automobile – 3 comenzi
  • Aur și monede – 400g
  • Ceasuri și bijuterii – 14 comenzi
  • Servicii medicale – 130 de comenzi
  • Servicii telefonice – 200 de comenzi
  • Imobiliare – 6 cereri
  • Pachete turistice – 100 nopți de cazare
  • Carburant – 19.000 litri

UPDATE 9:20 Cum arată datele PayU România pentru toți comercianții din portofoliu, printre care și eMAG.

Cât se cumpără online de Black Friday 2021 în România?

  • Numărul de tranzacții până în acest moment este de 191.887, cu 42,34% mai multe decât în 2020 și cu peste 17% mai multe decât estimările inițiale, în care era prevăzută o creștere de 25%;
  • Minutul de aur a fost după ora 8:00, cu 3.563 de tranzacții;
  • Tranzacții achiziționate prin plata cu un singur click: 143.069, cu peste 69% mai mult decât în anul 2020.

Ce se cumpără de Black Friday 2021 în România?

  • IT&C – peste 75% din valoarea tranzacțiilor
  • eTail – peste 21% din valoarea tranzacțiilor
  • Clothing – peste 2% din valoarea tranzacțiilor

Black Friday în România: un eveniment de interes și pentru alte țări:

Numărul total al tranzacțiilor procesate în alte țări: 15.050 , cu peste 58% mai multe tranzacții decât în anul precedent, la aceeași oră.
Topul țărilor din afara granițelor care au cumpărat din România:

  • Marea Britanie: cu peste 58% dintre tranzacțiile din afara granițelor, cu un număr de 8.712 tranzacții;
  • Ucraina: peste 34% dintre tranzacțiile din afara granițelor, cu un număr de 5.240 tranzacții;
  • Statele Unite ale Americii: puțin peste 2% din totalul tranzacțiilor cross-border, cu 380 de tranzacții până la această oră.

UPDATE 8:11 - Valoarea totală a comenzilor este de 181.498.000 de lei după mai bine de 30 de minute de la startul campaniei. Au fost vândute 407.956 de produse, numărul total de clienți fiind de 133.256. Vezi aici oferta integrală.

Top categorii vândute:

Televizoare si sisteme audio 14.479

Produse pentru casa si ingrijirea casei 33.283

Electrocasnice mici 24.766

Fashion - 19.932

Bauturi alcoolice si cafea - 48.582

Smartphone-uri si smarwatch-uri - 19.206

Beauty si ingrijire personala- 49.074

Jucarii - 14.551

Produse de protectie si echipamente medicale - 4.937

Frigidere si masini de spalat - 11.970

UPDATE: Black Friday 2021 la eMAG a început la ora 7:25 în aplicație și în website-ul retailer-ului online.


La momentul publicării acestei știri: 6:50, campania nu a început. Însă, asta nu este o supriză având în vedere că în ultimii doi ani startul Black Friday la eMAG a fost dat la orele 7:36 și 7:25.

Peste 4,5 milioane de produse vor fi prezente în oferta de Black Friday din acest an la eMAG, atât în portofoliul retailer-ului cât și în cel al sellerilor din Marketplace. eMAG estimează vânzări de aproape 615 milioane de lei.

În ultimul an, un număr semnificativ de clienți noi au făcut prima comandă online. Cei care comandau deja și-au diversificat coșul de cumpărături cu produse din categorii noi și au folosit tot mai mult plata cu cardul, care, de Black Friday, poate ajunge până la 60%, în creștere față de anul trecut.

Clienții așteaptă Black Friday pentru a găsi produsele de care au nevoie. În topul categoriilor de interes se regăsesc electrocasnicele mici, cu o creștere față de anul trecut, dar și televizoare, haine, telefoane mobile și electrocasnice mari, potrivit unui studiu realizat în luna octombrie de firma de cercetare de piață Kantar România. Astfel, 90% dintre români au auzit de Black Friday, iar cei care vor să cumpere intenționează să aloce, în medie, peste 2.200 de lei.

Black Friday 2021 eMAG: Comenzi livrate până pe 26 noiembrie

Pentru a livra toate comenzile până pe data de 26 noiembrie 2021, eMAG a suplimentat numărul de angajați cu 600 de oameni la depozite și în zona de customer care. Clienții vor putea opta pentru livrare la unul dintre cele peste 2.000 de easybox-uri din toată țara, de unde pot ridica produsele la orice oră din zi și din noapte, pentru ridicarea de la unul din cele 21 de showroom-uri eMAG, pentru livrare prin curier sau pot ridica de la oficiile poștale.

Clienții Genius activi și cei care testează, vor beneficia de transport gratuit și vor primi o notificare la startul evenimentului. În această perioadă, locuitorii din majoritatea orașelor din țară pot încerca gratuit acest serviciu timp de trei luni. eMAG Genius este disponibil pentru peste 10 milioane de locuitori din 353 de localități din țară.

Clienții eMAG vor avea la dispoziție mai multe opțiuni de plată: pot alege să achite cu cardul de credit, beneficiind de până la 40 de rate fără dobândă. Mai mult, cei care vor aplica pentru un card de cumpărături eMAG-Raiffeisen Bank vor primi un bonus de 100 de lei.

Sursa foto: Printscreen eMAG.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri