Retailerul Fashion Days a dat startul campaniei Black Friday, atât în aplicație, cât și pe fashiondays.ro, în primele 3 ore fiind plasate peste 60.000 de comenzi însumând peste 130.000 de produse.

Astfel, majoritatea vânzărilor din primele ore au fost plasate în aplicația Fashion Days, cele mai vândute branduri fiind: UGG, Karl Lagerfeld, Guess, Tommy Hifiger, Nike, Puma, Columbia și adidas Perfomance.

Categoriile de produse cu cel mai mare interes au fost: cizme pentru femei, pantofi sport pentru femei, genți și accesorii, geci de sezon, atât pentru femei cât și pentru bărbați.

De asemenea, clienții serviciului premium eMAG Genius beneficiază, în premieră de Black Friday, de 10% extra reducere la produse premium și transport gratuit în easybox.

Comenzile efectuate de aceștia însumează, de altfel, peste 40% dintre comenzi.

Conform datelor Fashion Days, top 3 branduri preferate de clienții Genius au fost UGG, Puma, Tommy Hilfiger.

Cele mai comandate produse în primele ore:

⦁ Ghete din piele nabuc UGG – peste 12000 bucăți
⦁ Ghete Moon boot – peste 200 bucăți
⦁ Trening adidas Performance – peste 150 bucăți
⦁ Ceas Fossil – peste 150 bucăți
⦁ Rucsac Guess – peste 150 bucăți
⦁ Pantofi sport Karl Lagerfeld – peste 140 bucăți

Top 3 categorii vândute în prima zi:

⦁ Cizme femei
⦁ Pantofi sport femei
⦁ Genți și accesorii

Cifrele Black Friday în primele ore:

⦁ Peste 60.000 de comenzi
⦁ Peste 130.000 de produse
⦁ Aproximativ 90% din vânzări provin din aplicație
⦁ Top orașe: București și Ilfov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Brasov

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri