Mogo România, fintech-ul care finanțează achiziția autovehiculelor uzate, încheie un parteneriat cu integratorul de plăți PayU pentru eficientizarea proceselor de plată a creditelor prin opțiunea de plată recurentă, instant, realizată 100% online.

Prin intermediul platformei PayU, clienții pot accesa opțiunea de plată recurentă, cu o durată de procesare de 3 secunde. Până în prezent, aproximativ 800 de clienți Mogo au ales să își înroleze cardul de debit în platforma PayU și să activeze această soluție.

Deschiderea consumatorilor pentru utilizarea metodelor de plată online a crescut semnificativ anul trecut față de 2019, iar trendul ascendent se menține. De asemenea, datele arată că în 2022 plățile cu cardul s-au triplat față de anul 2019, în spațiul Uniunii Europene, 26% dintre acestea fiind procesate prin soluții independente de plăți online.

În ceea ce privește plățile recurente, cei mai mulți oameni aleg să utilizeze plățile online mai ales pentru plata ratelor bancare, 93% dintre plăți fiind realizate prin transfer bancar, direct debit sau card, conform unui studiu bazat pe un chestionar realizat de Banca Centrală Europeană.

În prezent, Mogo România le oferă clienților posibilitatea plății prin transfer bancar, transfer în format electronic sau direct prin site-ul companiei. Totodată, PayU acoperă și plățile internaționale, astfel încât platforma poate fi utilizată și de către clienții din afara României.

Sursa foto: Mogo

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri