Anul 2023 este un an în care consumatorul este captiv într-o lume a inflației. O perioada dificilă în care prețurile alimentelor s-au dublat față de acum doi ani, iar salariile nu au ținut pasul cu scumpirile. În aceste condiții, reziliența afacerilor și a consumatorilor continuă să fie pusă la încercare, acest fapt reflectându-se și în business-ul Distinctive.ro, spune Luiza Dumitru, marketing manager al retailerului de fashion Distinctive.ro, unul dintre clienții VTEX în România.

Spre deosebire de acum 3 ani, se vede clar că românii au prins curaj să cumpere online, sunt mult mai relaxați când vine vorba despre încrederea în magazinele online.

“Cu toate acestea, ne aflăm într-o perioadă plină de incertitudini și consumatorii tind să fie mai atenți la cum și pe ce cheltuiesc. Per total, principalele surse de trafic de pe site au înregistrat creșteri față de anul trecut, în ceea ce privește userii pe site, sesiunile și sesiunile engaged. Astfel, spre deosbire de anul trecut, a crescut perioada petrecută pe site și uitându-ne la conversii, asta înseamnă că anul trecut deciziile au fost luate mult mai rapid decât în anul 2023”, subliniază Luiza.

Eficientizarea proceselor interne au crescut în importanță anul acesta, Distinctive.ro adresând tot mai multe dintre nevoile clienților.

Achiziția de pe platformă este una simplă și eficientă, ceea ce adaugă un plus de confort pentru clienții companiei. Aceștia apreciază suportul telefonic direct și atenția oferită de către echipa Distinctive.ro, care ii ajută întotdeauna să facă achiziții informate.

„Integrare cu lockere, livrare rapidă a comenzilor plasate online, dar și management logistic de excepție – Distinctive.ro este un omnichannel în adevăratul sens al cuvântului”, subliniază, la rândul sau, Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA Sales Leader la VTEX.

Provocările actuale ale Distinctive.ro

În 2023 cumpărăturile de impuls au scăzut, ceea ce s-a văzut și în numărul comenzilor de pe Distinctive.

“Clienții sunt mult mai cumpătați, aflați cu toții într-un context macro economic caracterizat de incertitudini. Cu toate acestea, noi avem în permanență în vedere înțelegerea nevoilor clienților noștri. Și pentru că proximitatea și prețul sunt doi factori decisivi în cadrul procesului de achiziție, ne-am extins lista lockerelor easybox. Astfel, ii așteptăm pe clienți să se bucure de o experiență simplă și rapidă de livrare; ei pot ridica coletul în orice moment al zilei, mai ieftin decât livrarea prin curier”, punctează Luiza Dumitru.

Bestsellerele magazinului online continuă să fie pantofii Skechers, care momentan sunt core business-ul magazinului www.distinctive.ro, plus alte branduri precum Geox, Swarovski, Mustang, Crocs, Ucon Acrobatics, Kickers, Robeez.

Citește materialul integral pe VTEX.com.

Sursa foto: VTEX

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri