Expo Shop este evenimentul B2B care aduce față în față cererea și oferta. Timp de 4 zile, la Romexpo, pavilion B1 (4-7 octombrie), furnizorii de servicii, soluții și echipamente destinate zonelor comerciale vin la EXPO SHOP să prezinte tehnologiile de ultimă oră reprezentanților din domeniul RETAIL. Experiența de vizitator EXPO SHOP poate reprezenta acel impuls de care este nevoie pentru ca afacerea să ajungă la nivelul visat. Putem discuta despre vizitatori care reprezintă fie un startup, un brand consacrat sau un business în plină dezvoltare. Pe lângă EXPO SHOP, poți vizita GRATUIT și alte două târguri, ALL2PRINT SHOW și CORPORATE GIFT SHOW.

La Expo Shop găsești secretul conexiunii Brand-Client.

Una dintre temele de efect ale târgului este zona de Digital Signage, unde firmele de top își vor prezenta produsele revoluționare din domeniu. În zona de RETAIL, se poate spune că fenomenul Digital Signage este încă la început. Sistemele de Digital Signage sunt utilizate pentru a afișa conținut digital pe panouri LED sau proiectoare, sau chiar holograme, în locații publice sau comerciale. Acestea pot fi utilizate într-o varietate de scopuri, de la publicitate și informare până la divertisment, educație și, mai ales, comercial. Prin afișajele Digital Signage se creează o scurtătură revoluționară prin care brandul și clientul își dau întâlnire. Personalizarea mesajelor face ca Digital Signage să se potrivească mai multor businessuri din domeniul RETAIL.

Live Supermarket, un concept Expo Shop & ALL2PRINT SHOW.

Live Supermarket este o zonă interactivă amenajată cu super produse din domeniul RETAIL, în care vor fi prezentate soluții și tehnologii de ultimă oră. Vizitatorii, fie că reprezintă un hypermarket, un supermarket, un magazin stradal sau chiar de cartier, descoperă aparatură de top dedicată domeniului. Conceptul de Live Supermarket este organizat în colaborare cu ALL2PRINT SHOW și aduce în prim-plan o nouă dimensiune a RETAIL-ului și a Printului Digital.

Produsele inovatoare, farmecul din RETAIL.

Inovațiile din domeniul RETAIL vor fi în centrul atenției la ediția Expo Shop din acest an. Se anunță un spectacol al progresului, cu cele mai importante firme de pe piață în rol principal. Produse care vor ușura munca angajaților, care vor simplifica procesul de lucru sau care vor revoluționa întreg sistemul. În cele patru zile, Expo Shop este gazda celor mai importanți jucători din industria de RETAIL. Acestea sunt pricipalele categorii de produse care vor fi prezente la standurile Expo Shop: Digital Signage în RETAIL, echipamente fiscale, echipamente şi soluţii pentru cash management, echipamente şi soluţii pentru self service şi self check out, sisteme de semnalizare şi direcţionare, sisteme de etichetare şi marcare produse la raft, sisteme de iluminare, sisteme de securitate, software şi tehnologii în retail, asociaţii de profil, echipamente, produse plus servicii de curăţenie.

Social-Networking prin Conferințe captivante.

În cadrul celor trei evenimente desfășurate în același timp, Expo Shop, ALL2PRINT SHOW și CORPORATE GIFT SHOW, se vor desfășura în fiecare zi conferințe captivante cu teme din industria de RETAIL și Print Digital. Practic, vizitatorii târgului vor trăi un Social-Networking dedicat industriei, cu teme interesante și informații validate de statutul celor care le prezintă. Temele Conferințelor și toate detaliile se găsesc pe site-ul evenimentului, www.expo-shop.ro.

Cum și când poți vizita Expo Shop?

Accesul la Expo Shop se face gratuit. Doritorii trebuie doar să acceseze site-ul www.expo-shop.ro și să se înregistreze la eveniment. Persoanele care se înscriu la Expo Shop pot vizita și celelalte două târguri B2B care au loc în același timp, ALL2PRINT SHOW și CORPORATE GIFT SHOW.

Romexpo, Pavilion B1.
PROGRAM DE VIZITARE:
4 – 6 octombrie, între orele 10:00 și 17:00.
7 octombrie, între orele 10:00 și 16:00.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri