Comentarii pe articolul Ciocolata Rom isi pune pe ambalaj steagul american ca sa porneasca o dezbatere despre valorile romanesti


Ideea nu e noua

Lascu Catalin la 10 Octombrie 2010, ora 09:41
A fost exersata prima data in anii 80, mai mult sau mai putin voit, de faimoasa campanie New Coke - Back to Coke Classic ramasa in istoria marketingului fie ca unul din esecurile celebre , fie ca o campanie geniala de refresh / intarire a loialitatii. Posibil de acolo sa provina si inspiratia lui Botan.

Am vazut putin din campania ROM, am banuiala ca asistam la faza de teaser, dupa care in reveal, consumatorii indignati vor cere inapoi ROM-ul preferat. De altfel cred ca reveal-ul a si inceput in social media, vedeti link-ul indicat in comentariul "Opinia mea vizuala"

In cazul campaniei ROM insa, as avea trei semne de intrebare:
a. Introducerea kitsch-ului in echitatea unui brand traditional. Kitsch-ul poate atrage pe termen scurt, dar erodeaza brand equity pe termen lung.
b. Nu cunosc nivelul indicatorilor de brand ROM, deci nu stiu daca se poate vorbi de stadiul de loialitate ce trebuie intarit, dar la prima vedere efectul estimat pare sa fie doar awareness , nu mi-e clar de loc de ce consumatorul ar fi atras in trial de aceasta campanie.
c. "ca sa porneasca o dezbatere despre valorile romanesti"...mi se pare putin pretentios si hazardat ...vreau sa zic daca o ciocolata de tip economic face parte din valorile romanesti, ne meritam soarta.

Parerea mea, puteti fi de acord sau nu.



  Inapoi la articolul Ciocolata Rom isi pune pe ambalaj steagul american ca sa porneasca o dezbatere despre valorile romanesti

Setari Cookie-uri