Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Sa muncim mai bine pentru a trai mai bine?


Sa muncim mai bine pentru a trai mai bine?

Tudor Paula la 25 Noiembrie 2010, ora 14:13
Ca ei sa fure? Sa ne minta si sa ne spele creierele ca noi suntem de vina ca tara este asa cum este? Unde s-au dus banii imprumutati din 1990?
Cred ca dand afara se va munci cu spor? Minciuna! Creaza locuri de munca,creaza o singuranta economica si sociala! Dar cu cine sa vorbesti?
Pacat de tara asta caci se pot face multe in ea!
Si daca vrei sa faci ceva,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,te plimbi de la,,,,,,,,,,,,pana la si renunti sau ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Serban Alex la 25 Noiembrie 2010, ora 14:34
si daca deja muncesc mai bine, mai mult ce sa intamplat??? ... tot nu pot plati cheltuielile de zi cu zi, tot nu am bani sa trec strada la propriu din pacate.
romania se hraneste din parte domnului Basescu cu demagogie si nimic concret se comporta de parca e presedinte de 5 minute si a aterizat din taranimanui in Romania.
defapt si de drept marea majoritate a oamenilor muncesc problema este organizarea si dictatura hoteasca nu sociala pe care a instaurat-o acest demon cu sprijinul poporului care acum isi merita soarta.
sunt niste hoti care conduc acesta tara si noi cei care muncim bine si mult trai prost din ce in ce mai prost.
noi convietuim in tara in care valorile nu conteaza si sunt ridicate la rang de mari oameni curvele si hoti asta este purul adevar.

o zi buna domnule Basescu ca oricum auzi numai ce vrei tu.
la 25 Noiembrie 2010, ora 14:35
vom trai mult mai bine cind basescu si gasca lui de portocalii vor dispare de pe fata pamintului care-i mai rabda(sper ca nu mult timp).un individ penibil,incompetent care nu-si onoreaza nici fisa postului si vine cu lectii pe care nici el nu le intelege.urgent demisia de onoare(care onoare???).
Braharu Marius la 25 Noiembrie 2010, ora 14:37
Are dreptate BASESCU ,romanii sunt niste puturosi si niste hoti si fura de la cel mai mic pana la cel mai mare ; pana si basescu fura :D' pana si statul fura toti fura ne furam caciula unii la altii .Tot sistemul fura ca asa au invatat de cand erau mici sa fure !!!
Lucia-Ecaterina Tatoiu la 25 Noiembrie 2010, ora 14:43
eu nu-l sufar pe basescu,dar acu are dreptate ,asa este.daca vrei sa iei un om la camp,la treaba,stii ca nu are munca,are copii de hranit da n-ar veni sa munceasca cu ziua.sta se vaita ca n-are ce manca da n-ar munci fereasca D-zeu.asa ca la treaba.
Lavinia Cicoare la 25 Noiembrie 2010, ora 14:45
sa munceasca aia de la stat (primarii, consiili judetene, finantele) acolo e problema
ar trebui sa - i trimita cel putin 1 luna sa lucreze in mediu privat si aici nu ma refer la companii multinationale ,nu sa lucreze la firme mici de maxim 25 angajati sa vada ce inseamna leafa.
ar trebui schimabata legea muncii pentru cei care lucreaza la stat : sa poata sa plece mai repede din sistem cei care nu-si fac bine treaba si rasplatiti cei care si-o fac.
sa dispara nepotismele din sistemul de stat


Soare Catalina la 25 Noiembrie 2010, ora 14:47
sa muncim mai bine ca sa ce?pensiile sunt de mizerie,preturile sunt enorme,platim impozite mai mari decat in occident si traim mai rau decat pe vremea lui Ceausescu. Nu l-am regretat niciodata , dar parca avea mai mult respect fata de oameni decat au astia care ne conduc. Avem parte de explicatii savante , dar ei isi iau masini noi in fiecare an si isi aloca salarii si prime pe spinarea cui?
trebuie sa iesim la pensie la 65 de ani de ce?nu apucam sa ne bucuram de odihna decat la 2 metri sub pamant direct de la munca. Normal ar fi ca cei care au cotizat si nu s-au bucurat de bani sa fie dati banii de pensie urmasilor nu sa-i ia statul. Sunt mai jepcari decat oricare si am ajuns la 50 de ani sa-mi doresc sa gasesc o oportunitate sa plec din tara. Romanii sunt prea lasi sa iasa din casa sa-i dea pe astia jos si indura ca prostii. Avem conducatorii pe care ii meritam asta e
Manolescu Daniel la 25 Noiembrie 2010, ora 14:49
INTREBAREA ESTE: UNDE SA MUNCIM?
SI, DACA AI NOROCUL SA AI UN LOC DE MUNCA, UNDE MUNCESTI MULT SI BINE, ESTI EFICIENT DAR, SALARIUL ESTE INGHETAT DE 4,5 ANI?
SI, NU ESTE MARE SUMA PE CARE AI PRIMIT-O ATUNCI SI NICI ACUM, MAI ALES ACUM...
CEI DE LA STAT, AU SALARII SI VENITURI MAI MARI DECIT MAJORITATEA CELO DIN PRIVAT CEEA CE ESTE COMPLECT AIUREA DEOARECENOI SUSTINEM ACELE SALARII DIN DARILE CARE NI SE PERCEP DE STAT (VEZI GUVERNANTII PORTOCALII), SI CARE NU SE MAI SATURA DE CITA IMBUIBARE LE OFERA FAVORITILOR.
MUNCIM SI FARA SA NE SPUNA EL CUM S-O FACEM.
S-A SI GASIT CINE SA NE IMVETE.... STUDIOSUL ASTA DE CARTI... DE JOC POATE !
TOTUL ESTE SA AVEM NOI UNDE SA MUNCIM CACI, IN REST NU SE PLINGE NIMENI DENOI... BA, DIN CONTRA !
VA DORESC SARBATORI FERICITE LA TOTI, CHIAR SI SPOLIATORULUI PRINCIPAL....
Radu Petrescu la 25 Noiembrie 2010, ora 14:51
Acesti guvernanti fura "in numele statului", nu pentru ei,doar ca ei se considera Statul, aasa ca....
Crisan Daniela la 25 Noiembrie 2010, ora 14:55
de ce sa muncim mai bine? ca sa poate guvernul Boc impreuna cu imputitul de Basescu sa-si acorde al 13-lea salar si primele de vacanta>Rusine
Georgescu George la 25 Noiembrie 2010, ora 14:59
Sa traim mai bine pentru ca muncim!
Adi la 25 Noiembrie 2010, ora 15:01
Daca fiecare ar fi mai responsbil pe ceea ce face si nu ar avea cate o parere despre orice lucrurile vor merge mai bine.
Daca fiecare ar incerca sa se gandeasca putin mai mult la firma pentru care lucreaza lucrurile vor merge mai bine.
daca nu am mai fi asa dependenti de ce se intampla la televizor lucrurile ar merge mai bine.
Consumam mult prea multa energie pentru "sa moara si capra vecinului"

Dar cu siguranta exista si multi romani care isi vad de treaba lor si lucrurile merg bine in jurul lor.

Da sunt de acord. daca vreau mai mult muncesc mai mult sau plec din tara.
Gheorghe Giurgiu la 25 Noiembrie 2010, ora 15:01
Desigur ca singura conditie pentru a trai bine este munca. Acum, fiecare poate privi munca de pe pozitia pe care o ocupa.Pentru cel care a muncit tot timpul acest lucru nu i se pare iesit din comun, insa pentru cel care o viata intreaga numai a fentat munca , i se pare absurd sa se apuce acum .
Eu unul am fost bugetar, am fost privatizat, am fost si antreprenor, iar acum ca pensionar nu mi-e rusine sa dau cu sapaefectiv, sa cultiv pamantul pentru a castiga un ban in plus.
Andreiana Leonard la 25 Noiembrie 2010, ora 15:03
Buna ziua,
ce-a mai inteleapta indrumare, "SA MUNCIM PRECUM EI SAU MAI BINE DECAT EI ?"
DACA AR DESCHIDE OCHII SI S-AR UITA N JURUL LOR SA VADA CATA SARACIE ESTE DIN 1989 SI PANA IN PREZENT, SI-AR TREZI CONSTIINTA , DAR DACA DORM IN PARLAMENT, SE DISTREAZA IN RESTAURANTE, NU PREA AU TIMP SA NE VADA. DACA PARINTII , BUNICII, VERII SAU FRATII LOR AR TRAII CU GREUTATI LA CINE AR APELA?

O zi buna , si DUMNEZEU SA-I LUMINEZE !
la 25 Noiembrie 2010, ora 15:07
Unde, cand si cum ? acestea sunt intrebarile ! Domnule Basescu, starnesti un comic extraordinar cand spui aceste lucruri ! Ce ai facut in ultimii 20 de ani, cand ai fost numai in structurile politice de conducere ale acestei tari, dar mai ales de 6 ani de cand esti presedinte. Nu rasfoiesti "teancul" de declaratii din ultimii ani sa vezi cat de contradictoriu esti ? Ar fi timpul sa-ti iei gasca si sa ne lasi in pace ! O nota mediocra si pentru guvernatorul BNR, care de cateva luni bune ii tine isonul marelui strateg, urechind bine acest amarat popor...Vreti sa va reamintesc cuvintele lui Tudor Postelnicu, imediat dupa revolutie ? Ar fi bine sa vi le amintiti singuri !
Ceciu Angela-Costiana la 25 Noiembrie 2010, ora 15:08
Unde sa muncim ? Am fost dati afara din servici cei care munceam, cei care ne faceam treaba cum trebuia si au ramas cu servici decat cei cu pile! Jos Basescu !!! Sa nu-si mai bata joc de oameni !!!!! Acest ''presedinte'' a distrus tara si continua sa ne distruga pe noi tinerii-ca nu avem locuri de munca, batranii- ca nu mai au pensii, bolnavii iesiti la pensie ,pe caz de boala -ca nu mai au deloc pensii(cunosc cazuri :o femeie de 52 de ani care a ramas surda de cand a nascut unul din copii si are foarte multe probleme de sanatate,e divortata, nu mai are unde sa stea, a ramas acum o luna fara pensie ,deci nu mai are nici un venit doar pt ca'' trebuia sa aiba cancer'' ca sa ramana cu pensia )Asta i-au spus medicii ca ramna cu pensie decat bolnavii de cancer!! Dar femeia asta a muncit pana acum 5 ani si nu are drept la pensie pana nu implineste 62 de ani !? pai in conditiile in care nu are acum nici un venit....cum mai traieste pana la varsta de 62 de ani sa ia pensie pt anii pe care i-a muncit?
Jos basescu !!!!! Decat el si ''ai lui'' traiesc bine ! restul oamenilor nu!!!!!
Olaneanu Mihaela la 25 Noiembrie 2010, ora 15:09
degeaba muncim,mai ales la privati,ca de 20 de ani incoace,fiecare guvern ne-a spus sa strangem cureaua;si am strans-o vrand-nevrand.si unde s-au dus banii nostri?in multele privilegii ale clasei politice,a cateilor lor si a privatilor smecheri.mai bine muncesc afara 8-10 ore pe zi dar traiesc decent,aici degeaba muncesc 12 ore 6 zile si 6ore 1 zi ca tot nu am bani sa imi platesc ratele,nu mai vb.de un concediu in tara,ca afara oricum nu ne permitem.
Costica Petrea la 25 Noiembrie 2010, ora 15:18
trebuia enuntat alfel de catre basescu: romanii sa munceasca mai bine ca sa traim noi (eu si pdl-ul) mai bine.
Alexandreanu Dan la 25 Noiembrie 2010, ora 15:38
Cum naiba se inatampla ca intrebarile dvs. nu pot avea drept raspuns decat cuvinte ce nu pot fi reproduse pe hartie?
Beatrice Varghesh la 25 Noiembrie 2010, ora 15:40
Poate ca parerea mea este mai greu de acceptat ,caci eu nu mai traiesc in tara de 20 de ani. Si totusi, ceeace vad este ca nu s-a schimbat nimic, nu din anii Marelui Dement, ci de pe vremea lui Nenea Iancu.
Sunt prea multe injuraturi in limbaj, se pare ce romanului ii convine foarte tare sa injure, dar sa nu faca nimic.
S-a mai fost dovedit odata in 1989, ca daca intr-adevar lucrurile merg foarte prost, stim sa iesim in strada. Unde sunt studentii, unde sunt nemultumitii, caci inainte de orice trebuie sa plece cei care nu stiu, sau u vor sa reprezinte poporul care i-a ales.
Deschide-ti dictionarul, si cautati semnificatia cuvantului DEMOCRATIE!!!!!
Vorba multa, saracia omului, nu s-o fi ajuns oare si la nivelul FAPTEI?!
Silvia Colotin la 25 Noiembrie 2010, ora 15:48
Sa muncim degeaba ca prostii, deja si copii isi dau seama ca nu se merita sa faci atata scoala ca sa fii bataia de joc a cuiva........ mi-e greata de atatea "sfaturi"
la 25 Noiembrie 2010, ora 15:55
:) Extraordinar. Cat sa muncim mai mult? Muncesc cate 12-14-16 ore pe zi in doua schimburi, in domeniul retail(supermarket-la o firma cu cateva sute de magazine) si primesc 850 lei pe luna, pe postul de casier-sef, nu am decat o data la 2 luni sambata si duminica libere una dupa cealalta, o zi libera de Craciun si una de Revelion, inventare de noapte si altele si altele. Ce credeti, ca se plateste vreo ora suplimentara sau vreun spor de noapte? Nimic. Si daca indraznesti sa comentezi ceva primesti urmatorul raspuns: daca nu-ti convine n-ai decat sa pleci.
Aurica Luncaru la 25 Noiembrie 2010, ora 15:58
cred ca iar a baut un pahar in plus ,de ce nu luam bani de la uniunea europeana sau aia sunt controlati si nu se pot fura
Dumitra Iacob la 25 Noiembrie 2010, ora 15:59
unde sa muncim ca sa traim bine uite cine vorbeste basescu ?
Armasaru Viorel la 25 Noiembrie 2010, ora 16:10
Dar din 1990 si pana acum unde au fost cei care acum spun ca nu s-a facut nimic ci doar s-a furat?
Mateiu Mircea la 25 Noiembrie 2010, ora 16:17
Cum sa muncesti mai bine pentru a traii mai bine?Cand suntem minyiti tot timpul,ne cufuindam in coruptie,au "CREAT" doua milioane de someri,au "EXILAT" alte doua milioane de romani,infometeaza pensionarii si copii. SA PLECE TOTI CEI CARE SE FAC VINOVATI DE ACESTE FAPTE.Dar,pe acestia, EUROPA nu-i doreste.Ni lasa "CADOU".Am avut chiar si un exemplu elocvent.
Dode Cormoran la 25 Noiembrie 2010, ora 16:43
Este corect spus.
Asa este totzi trebuie sa muncim mai bine. Pana acum doar hotii au muncit la calitatea superioara in rest toti au stat si au asteptat pomana, cat sa munceasca si hotii astia sa tina in brate puhoi de nepasatori. Militienii.judecatorii si legiuitorii trebuie sa munceasca sa scoata banii de la hoti si banditi. Astia au blocat roata. La munca mey!
Gen Vio la 25 Noiembrie 2010, ora 16:53
Sa invatam sa furam ca sa traim mai bine?! Cu munca cinstita nu am reusit mare lucru desi am cate doua slujbe.Viitorul e sumbru.As pleca din Romania daca as fi mai tanara.L-as lasa pe Basescu sa "traiasca bine",dar ce fac cu bunii mei din cimitir?Plange pamantul si va veni si ziua cand cei ce vor trebui sa plateasca,vor plati:"Cand nu vom mai putea rabda/cand foamea ne va rascula/Cristosi sa fiti/nu veti scapa nici-n mormant"(Cosbuc)
Mendelssohn S la 25 Noiembrie 2010, ora 17:00
E mai complicat. Sunt mai multi factori in afara de volumul de munca: organizarea, corectitudinea si poate si altele.

Nu ne place sa muncim mai mult si de aceea ne vine sa dam vina pe ceilalti factori si, pentru ca sa nu recunoastem ca trebuie, intre altele, muncit mai mult, ii subliniem cu indarjire.

Daca in general se munceste mai mult, in general se traieste mai bine. Dar nu intotdeauna cel care munceste mai mult traieste mai bine. Asta descurajeaza munca.

Daca pentru greselile din trecut luam azi masuri dureroase si muncim mai mult, perceptia e ca desi muncim mai mult, traim mai prost. Si asta descurajeaza munca.
Florea Adrian la 25 Noiembrie 2010, ora 17:24
Sa munceasca mai bine cei di mediul privat,ca sa sustina bugetarii,dar mai ales guvernantii si parlamentarrii? VEDETI CLELTUIELIE APARATULUI GUIVERNAMENTAL PE 9 LUNI DIN 2010 SI APOI HATARATI DACA E CAZUL SA MUNCIM MAI BINE SI SA O DUCEM MAI RAU.
Luiza Scarlat la 25 Noiembrie 2010, ora 18:44
EU MUNESC SI AM MUNCIT PANA ACUM NU BINE,FOARTE BINE de peste 25 de ani, PENTRU CE ? SI PARINTII NOSTRII CARE AU CONSTRUIT I N ACEASTA TARA PENTRU CE AU MUNCIT? VA SPUN EU,PENTRU A DEVENII DESCONSIDERATI,PENTRU CA IN ZIUA DE AZI,"CINSTEA SI ONOAREA SUNT PERICOLE MORALE",AICI IN ROMANIA ISI AU LOCUL NIMICURILE ! HOTIA SI MINCIUNA ....
la 25 Noiembrie 2010, ora 19:31
degeaba muncesc cativa daca ceilalti se joaca
Paul la 25 Noiembrie 2010, ora 20:05
Stiu c putini o s fie de acord cu mine, dup ce am citit ceea ce scriu compatrioti de ai mei , dar la fel ca ceilalti o s-mi spun si eu prerea . Nu cred c intereseaz pe cineva ceea ce vom spune , dar ncerc s-mi las si eu opinia pt. a ne ocupa timpul. Vad mai sus ca se fac ceva referiri la "strinatate ", dar nici unul din cei care scriu de strintate nu explic cum se munceste n alte tri si cum se munceste la noi , ce calitate scot muncitorii din alte tri si ce calitate scoatem noi romnii . Sunt romn si am dreptul la opinie cred ! .. nu ? . Deci ceea ce vreau s spun este ca pt. a tri mai bine este nevoie de mai mult munc si nu numai , ceea ce facem s fie de calitate ( nu neaprat ca sunt de acord cu Dl Presedinte) si am s v explic de ce ? . Locuiesc de 11 ani afar , dar vacantele le petrecem n Romnia si putem s facem diferenta , mai mult discutm cu rude, prietenii si facem comparatii cum se lucreaz afar si cum se lucreaz la noi acas . Exact ceea ce spunea cineva mai sus ; cu cozile si fete acre care le gasim pe la birouri si inst. de stat , de aici trebuie s ncepem pt. c este foarte import. imaginea .Cozii si lume mult a fost si aici , dar totul s-a rez. foarte simplu , dar cu mai mult munc si putin inteligent , care noi romnii sunt convins c o avem si le-am demosntrat-o de multe ori la toat lumea de pe aceast planet.
Eu sunt unul din cei care cred c mentalitatea romnului trebuie schimbat , felul lui de a gndi si sunt convins de o chestie , nimeni nu o va putea schimba nici FMI , nici UE , nici Americani sau Nemti( si nici cu forta) , pt. c ei cum gndesc, merge si functioneaz la ei n tara lor, la noi este Romnia este altceva; noi romnii ntre romnii ne putem ajuta , noi cei care avem multi ani n afar care nu mai suntem ceea ce am fost cnd am ajuns aici si nu mai gndim cum gndeam cnd am clcat pe pmnt strin , noi putem schimba Romnia cu ideile noastre cu felul nostru de a munci , obisnuiti cu ceea ce fac cei la care rvnesc multi romnii si fug din Romnia pt. a munci n tarile lor fr s stie ce i asteapt, noi implantati n toate sectoarele de activitate vom schimba mentalitti si felul de a munci n Romnia , noi stim ceea ce trebuie fcut ca n Romnia s se schimbe ceva , noi reveniti acas (care se mai ntorc) cu o alt mentalitate vom putea schimba ceva si atunci se va schimba ceva n Romnia fratilor.
Am apucat ani buni si cu Ceausescu ( nu vreau s-l laud s fie clar) dar pe timpul acela se muncea bine si cu raspundere si fcnd referire la ceea ce spunea cineva mai sus ntr-un banc ; atunci era 12 ore pt Romnia si multe ore gratis tot pt Rom. si doar o or pt. tine . numai asa putem s ajungem unde sa ajuns pe timpul lui Ceausescu la aproape zero datorie extern si multe tri arabe care trebuiau s ne platesc milioane de dolari pt. ce le-am exportat . Deci ex. avem si tot cu noi romnii s-a fcut , nu le-a facut Ceausescu , si pe vremea lui se fura ( mai mult ca acum stim cu toti ), dar situatia Romniei(international vorbind)nu era ca acum . Totul pleac de la munc n orice tar si unde se munceste bine si de calitate sunt unde sunt( o stiti prea bine) , acum mai nou ajutati si de noi romni s se ridice si mai mult prin ceea ce facem . Eu m-as ntoarce mine acas , dac a-si putea vedea mcar o raz de lumin care s-mi dea o sperant , pt. c stiu c trebuie s lupt si s muncesc cum o fac si aici ( dar pt. alti) si imaginativ ce bucurie si fericire mai mare poti s ai , dect aceia s lucrezi pt tine , pt. tara ta . Asta a fost opinia mea , asta cred eu , nu este neaprat necesar s fie si pe placul la cei care vor citi aceste rndurii. V doresc numai bine la toti romnii si s ne ajute Dumnezeu s gasim calea cea bun si s iesim din situatia de fat care trebuie s recunoastem cu toti c este foarte defavorabil pt. Romnia . nc odat numai bine v doresc la toti romni si urez un clduros >La multi Ani ! < Romniei de 1 Dec . ziua national..
Tanase Catalin la 25 Noiembrie 2010, ora 20:57
sunt sigur ca am munci mai bine daca am avea unde, daca am avea sefi competenti, daca nu s-ar fura cu acte in tara asta. sa nu mai zic ca astia de sus fura tot ce prind cu acte ?
la 25 Noiembrie 2010, ora 21:15
IN ROMANIA POTI SA MUNCESTI BINE PACAT CA DUPA MUNCA OMUL AJUNGE MURITOR DE FOAME NU SUNT LOCURI DE MUNCA DEGEABA AM VREA SA LUCRAM NU AVEM UNDE SI CE SA LUCRAM IN UE SUNTEM CEI MAI SARACI SALARIILE POPULATIEI SUNT DE RISUL LUMII ALIMENTELE SUNT CU MULT MAI SCUMPE DECIT IN ALTE TARI NE-AM SATURAT DE MINCIUNILE POLITICIENILOR S-AU IMBOGATIT PE SPINAREA NOASTRA A OAMENILOR .AS VREA SA VAD CUM AR TRAI UN POLITICIAN SALAR 600LEI.BANI DE SOMAJ420LEI MACAR UN AN DE ZILE SA INCERCE1!!!!!!!!!!!!
Ardass Puscas la 25 Noiembrie 2010, ora 21:21
daca muncim,daca stim o meserie, cred ca putem trai mai bine,nu e valabil in toate meseriile dar e imposibil sa vrei sa traiesti mai bine si sa nu poti trebuie doar sa-ti dai silinta,adevarul e ca in tara nu se munceste ci se discuta,marea majoritate a tinerilor din tara pana la 25 ani au facultate cam 80%din ei dar nu stiu nici o meserie si nici nu cred ca doresc sa invete,vor sa lucreze in banci sau la stat unde se fac ca muncesc,e garv ca s au desfiintat scolile profesionale,am ajuns sa fim plangareti sa ne vaitam ,sa ne fie rusine sa muncim ,mucile mai grele sant considerate josnici ,nu o sa fim niciodata ca nemtii,ne place sa traim de pe o zi pe alta,barurile sant pline de la prima ora.oare cati din ei muncesc?
eu cred ca nu se mai poate asa............
Gicu Druta la 25 Noiembrie 2010, ora 21:27
degeaba au luptat strabunicii nostrii sa iasa din robie,acum noi am facuto si mai lata,putem sa ne numim niste sclavi cu acte in regula.
mai ales daca schimba si codul muncii.
Doina Sacasanu la 25 Noiembrie 2010, ora 23:10
Sunt putine siituatiile in care imi exprim opinia in mod public, dar acum cosider ca este bine sa ma alatur echipei de mai sus.
Acum 25 de ani nici nu gandeam sa pot exprima opinii referitoare la conducere, indiferent de nivelul la care se gasea. Sunt bucuroasa ca o pot face astazi. Este o mare realizare a DEMOCRATIEI.
Nu sunt in masura sa judec pe nimeni. Judecatorul este doar DUMNEZEU. In schimb sunt de parere ca romanii ar trai mai bine daca s-ar conecta la adevaratele valori ale neamului nostru, indiferent de domeniul de activitate. Sa ne" imbracam frumos", asa cum ii place clientului care vrea sa cumpere, sa ne iubim asa cum facem cu ce avem mai de pret , sa nu barfim ca ne irosim energia inutil, sa ne exploatam resursele noastre(personale) si NU pe ale altora, sa incepem prin a ne organiza viata, fara sa tinem cont de GURA LUMII, dupa constiinta noastra SANATOSA si nu ALTERATA de "MODELE".
Suntem un popor de oameni deosebiti, cu suflet mare, cu ratiune calda.
Doresc tuturor un Craciun fericit, care sa ne mobilizeze spre colaborare si nu spre dezbinare. Puterea este trecatoare, indiferent daca este vorba de puterea fizica sau politica, important este sa ne facem viata frumoasa.
Stiu ca putem daca vrem, daca suntem lasati sa o facem asa cum simtimti, fara sa fim comozi, puturosi, lasi, ingamfati, condusi de nonvalori indiferent de nivelul ierarhic la care se gasesc.
Pilut Bogdan la 25 Noiembrie 2010, ora 23:27
cam de vreo 18 ani sau poate mai putin nu vreau sa mintesc dar tot aceasi idee mie in cap:CINE CUMPARA O CETATENIE DE roman?am scris roman cu litere mici pt ca mie rusine cu astfel de tara si vb unor mari poetii"nu tara e de c...t ci oameni de pe teritoriul ei"bine intales ca nu totii:)avem si excepti..ca deobicei persoanele de fata.ne vaitam in stanga in dreapt pe la haga ii taram in tribunal statu roman ect ect .numa vorbe.dar fapte?fapte domni mei?de ce nu ii dam noi jos de la guvernare?de ce nu facem noi o revolutie?de ce lasam sa ne conduca dor tirani?de 20 de ani incoace nu vad decat saracie.de ce?noi nu santem instare sa conducem tara asta?de ce tot comunisti?de ce tot hoti?de ce tot mincinosi?jos cu ei.de ce tara asta moare de foame si ei fac spectacole pe zeci de mi de euro de 1 decembrie?de ce nu ii face cadou bani aia?cate 100 de euro de caciula si atuncea incepi sa zici ca patria te iubeste,ca are grija de tine ,ca ii pasa de tine.are dreptate basescu sa tresti bine trebuie sa muncesti bine.dar ei de ce nu o fac?de ce tot noi?de ce trebuie sa ii caram in spate sute de parlamentari cu salari de mi de euro?ne meritam soarta nu avem curaj sa iesim in strada sa facem scandal iam lasat pe pensionari si pe politisti si alti bugetari ca no dor ei platesc taxe si inpozite dintrun salar de c...t ca noi .eu zic ca ii bine si asa.rusine......:((
Dutescu Gheorghe la 26 Noiembrie 2010, ora 05:12
Dragii mei ,

Am inceput a vedea o noua fata Basesciana ,cata de Cotroceni , caci presedinte nu se poate numi.
Urmaresc politica si viata economica a Romaniei cu multa atentie de 20 de ani .
Niciodata in aceasta perioada n-am vazut un personaj penibil ca persoana in cauza .

Circoman, Poetoman, Manglitor, Prestidigitator, NUMAI PRESEDINTE NU !!!
Dutescu Gheorghe la 26 Noiembrie 2010, ora 05:16
AFARA DIN POLITICA A TERMITIEREI PDL-iste . Este singura modalitate ca ROMANIA sa se mai poata salva , daca se va mai putea salva......
Trebuie sa dispara CIUMA PORTOCALIE DIN ROMANIA
Blaj Estela la 26 Noiembrie 2010, ora 08:26
profesionalism, organizare, planificare,specializare,corectitudine,determinare,harnicie, sa nu trci mai departe fara sa rezolvi problema aparuta la un anume nivel,
atitudine pozitiva, logica, iata cateva principii pe care ar trebui sa le descoperim inca din copilarie de la parinti si din procesul educational scolar.
Fara principii dupa care sa ne ghidonam in viata si munca toate eforturile noastre vor fi si sunt in zadar iar rezultatele vor fi haotice fara rezultate de nici un fel.
Sistemul de Invatamint din Romania nu mai este de mult educational de aici ar trebui inceput.
Istoria ne invata ca indiferent de timp si oranduire munca sustinuta si eforturile depuse constant vor avea intotdeauna rezultate.
In general in Romania cind ajungem la o problema care trebuie rezolvata alegem calea usoara ( trecem mai departe la nivelul urmator si vom vedea noi ce mai facem apoi, o externalizam in loc sa o rezolvam de la radacini pina la capat sau ff rar in special in domeniul privat ne oprim din lucrare pina rezolvam toate problemele aparute si apoi trecem mai departe la nivelul urmator).
Pentru a indrepta ceva in mod durabil trebuie rezolvate toate lucrurile lasate de izbeliste din 1989 in coace.
Cine este fericit in haos si cui nu ii place ordinea si disciplina?? Celor care au ceva de ascuns sau vor sa faca actiuni care trebuie sa treaca neobservate intr-o societate dezorientata, cu evidente precare, cu dezordine si indisciplina in toate domeniile.
Intai trebuie repusa la loc de cinste ordinea si disciplina, respectul fata de oameni, viata, munca si neindois rezultatele incep sa apara intii instantaneu si
abia apoi planificat.
Cand incepi ceva trebuie sa ai un plan, cadru legislativ s.a.m.d. reteta este f simpla si general valabila.
Dupa ce am trecut acest stadiu fiecare se poate relaxa si poate sa munceasca fix 8 ore/zi si pe ansamblu vom avea rezultate mult mult mai bune
Tema este ff vasta am putea vorbi saptamani in SIR..
Daca guvernantii actuali au un plan intradevar trebuie modernizat acest stat nou de 20 de ani, caci avem 2 variante : ori reformam si mai putem trai in Romania sau ne afundam tot mai mult si vom merge la groapa comuna.
Indivizi precum BOGATII ROMANIEI au averi majore si putin le pasa dar toti ceilalti ce fac ( se descurca singuri, fiecare cum poate, cu micile noastre relatii, cu micuta spaga, cu minciuna ajunsa la rang de meserie si putin ne pasa, la televizor si pe site ne plangem, injuram si asteptam ceva de la altii, niciodata de la noi).
CE DAM NOI IN VIATA SOCIETATII IN CARE TRAIM??? IN GENERAL NIMIC.
Societatea in care traim nu se dezvolta singura ci ea creste sau scade datorita noua. Noi unde suntem??, Ce facem??? Nu merem nici la vot macar pentru ca distractia si weekendul este mai important si mai aproape. Apoi revenim si injuram si suntem nemultumiti. DE CE?? Avem rezultatul pe care il meritam.
Avem un diagnostic gresit? De ce?? Un medic cu carte putina, facuta pe bani pentru examene?? De Ce?? Un profesor care vrea sa se imbogateasca si face din serviciul lui o afacere!! De ce?? Fiecare vrea sa fure, sa minta si sa fie BOGAT BOGAT BOGAT ca in filmele cu bogati! Un exemplu dat de bogatii Romaniei urmat de toata populatia tarii!! Cand ne oprim?? Acum ori niciodata.
TREBUIE SA NE HOTARAM CE VREM SI APOI SA ACTIONAM IN CONSECIINTA.
Mr. Fix It la 26 Noiembrie 2010, ora 08:32
Un sfat catre toti cei care citesc wall-street.ro:
Sa VOTATI bine la urmatoarele alegeri!
Barbu Lucia la 26 Noiembrie 2010, ora 08:49
Asa spun si eu.Are dreptate Basescu.Trebuie sa muncim mai mult si eficient.
la 26 Noiembrie 2010, ora 09:07
Noi, cei din generatia mai veche, muncim si mult si bine dar cine sa ne vada sau cine vrea defapt sa muncim bine? Nimeni, nu au nevoie sa iasa lucrurile bune caci altfel cine s-ar mai perinda la conducerea companiilor de stat? Se rotesc ciocoii noi cu cei vechi, se angajeaza oameni pentru citeva luni care sa "doneze" din salariu partidului portocaliu, non-valori cu diplome SH si cu mari pretentii de a avansa cit mai mult in functie, de profesie sunt CARIERISTI de carton. Kulmea e ca nu are curajul nimeni sa spuna despre ceea ce se intimpla cu adevarat chiar sub ochii tuturor, coruptia este mult prea mare, slugile portocaliilor sunt prea multe iar ce minoritari care mai au demnitate si bun simt nu-i pot invinge pe majoritatea lingailor.
Moldoveanu Georgeta la 26 Noiembrie 2010, ora 10:09
La cine se refera? la cei ca el sau la cei ca noi. Da, sunt de acord ca si cei ca el sa munceasca alaturi de amaratii de noi. Sa traiasca si ei dintr-un salariu ca vai de el, plini de credite bancare, cu o casa de tinut cu toate cheltuielile lunare care nu mai contenesc sa se mareasca. Noi muncim domnule președinte și nc din greu. Cel putin noi, cei din domeniul privat. Ar trebui s v treziți și voi din conducerea țrii s puneți osul la treab, nu s triți BINE pe spatele nostru.
la 26 Noiembrie 2010, ora 10:34
In primul rand ar trebui sa muncim! Cati dintre cei care au ajuns azi dimineata la munca nu si-au inceput activitatea cu o bine meritata pauza de o cafe? In alta ordine de idei noi sa muncim mai bine doar ca sa traiasca ei mai bine. Pai unde e dreptatea ca nu mai inteleg? Atata timp cat eu muncesc si cotizez la domnul stat pentru a plati parlamentari ce vin si spun cu nesimtire; -stiti ne cerem scuze dar nu stim ce am votat- chiar nu mai am nimic de spus. Sau poate ar mai fi ceva de spus:

"N-avem puteri si chip de-acum
Sa mai traim cersind mereu,
Ca prea ne schingiuiesc cum vreu
Stapani luati din drum!
Sa nu dea Dumnezeu cel sfant
Sa vrem noi sange, nu pamant!
Cand nu vom mai putea rabda,
Cand foamea ne va rascula,
Hristosi sa fiti, nu veti scapa
Nici in mormant"
Prichelmaer Walter la 26 Noiembrie 2010, ora 10:43
CEI CARE N-AVETI UNDE MUNCI, SA-I LUATI LA INTREBARI PE AIA DE LA PSD, CA EI AU VANDUT TOATE FABRICILE , UZINELE, CAP-URI, PETROM,GAZE, APA, ETC, PT. UN DOLAR SAU ALTCEVA...
Ducu Ion-Lucian la 26 Noiembrie 2010, ora 21:57
Eu am muncit la o firma cu 5 angajati. Stateam chiar si 12 ore pe zi la servici si se vedea ce faceam. Acum lucrez la o firma de 1000 de angajati si muncesc pe rupte 9-10 ore pe zi. Cu toate astea nu imi permit sa duc un trai decent, sa-mi cumpar o casa, sa-mi iau o masina noua. Poate sunt eu de vina ca am invatat 18 ani, si nu mi-am bagat picioarele sa plec in alta tara.

Sunt pur si simplu scarbit de tot ce se intampla in tara asta.

Ne vaitam toti dar nu face nimeni nimic concret.

Cred ca nu va merge deloc mai bine.

Eu ma pregatesc sa plec din tara. Este cel mai inteligent lucru pe care i-l pot face.
Niculescu Alexandrina-Cristina la 27 Noiembrie 2010, ora 01:29
Si handicapatii?Cei loviti deja de soarta? De ce-i mai loviti si voi? N-ajunge cati se sinucid din cauza saraciei? A suferintei? Ei ce sa munceasca? Unde? Cine-i primeste? Mai lipseste sa-i duceti in camere de gazare, nenorocitilor!
Niculescu Alexandrina-Cristina la 27 Noiembrie 2010, ora 01:46
Handicapatii , fiind o categorie aparte, dar totusi oameni si multi dintre ei cu demnitate, sunt respinsi de societate chiar daca vor sa munceasca, mai ales cei cu handicap mintal. Acestia nu sunt intrebati sau macar verificati ce pot sa faca, ci simplele diagnostice ii pun pe fuga pe mai toti angajatorii. Nu ca asa ar fi peste tot ci , dupa stiinta mea, in mod sigur in Romania.
"In rest totul e tacere".
Negut Silviu la 27 Noiembrie 2010, ora 20:28
suntem pacaliti zilnic, oameni buni, si la piata, si la paine, si la banci etc.
asa ca pentru cine sa muncim? au nevoie de sclavi? oricum asta o sa fie oranduirea viitorului: SCLAVIA pe viata. am citit despre sclavie dar parca mai usor era atunci decat acum. ca sa-ti cumperi un tv nou ultimul racnet unde te duci: la banca, unde nu-ti spune NICIODATA ce comisioane totale sunt, care este dobanda, in ce fel variaza dobanda etc.
CONCLUZIA : o trageti dvs.
Szasz Lili la 29 Noiembrie 2010, ora 12:10
Romani, schimbati-va mentalitatea, trebuie sa muncim pentru noi, nu pt. politicieni, partide, guvern......
ACtivitatea te tine in viata.
M-am saturat de puturosi!!!!!!!! Toti intindem mana la cersit, furat,trisat . Sa ne dea statul, ............sa ne faca primarul................sa ma ajute cineva......

Romelia Sandu
Branza Angelica la 29 Noiembrie 2010, ora 17:25
cu siguranta daca ei vor gandi bine si ne vor da sa muncim noi vom munci mai bine si cu siguranta vom trai mai bine.... dar deocamdata ei gandesc doar la ce avantaje personale au si atat....nu ne ramnane decat sa muncim pe unde se nimereste, atat de bine cat ni se cere si sa traim ca si pana acum cu speranta ca vom trai candva poate bine
la 2 Decembrie 2010, ora 07:00
Muncim mai mult , suntem platiti mai putin deci traim mai bine?
Marian Daniel la 4 Ianuarie 2011, ora 23:21
Da,Trebuie sa muncim mai bine.
Dar ca sa poti munci mai bine trebuie sa ai sefi mult mai competenti decat sunt la ora actuala si ca acestia sa nu mai fie avansati pe criteriul nepotesmului

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: Sa muncim mai bine pentru a trai mai bine?

Setari Cookie-uri