Care au fost marii angajatori in primele luni din 2010?
In primele trei luni din 2010 au avut loc mai degraba angajari ocazionale pe posturi de specialisti si middle manageri. Printre companiile cele mai active la capitolul angajari sunt cele din industria de BPO. Afla mai multe in Q&A-ul propus astazi de jurnalistii Wall-Street.
- Ce industrie a angajat cel mai mare volum de personal in primul trimestru?
- Din aceasta industrie, care au fost companiile care au realizat recrutari de masa?
- Ce tip de angajati au fost cautati in 2010 pe piata - ca experienta, varsta si pregatire profesionala?
- Ce industrii au ramas la coada clasamentului angajatorilor si care au fost motivele pentru inghetarea angajarilor?
- Care sunt estimarile cu privire la evolutia angajarilor in trimestrul al doilea?
1 Ce industrie a angajat cel mai mare volum de personal in primul trimestru?

Pentru munca temporara, am angajat personal pentru retail, productie si logistica. Pe partea de recrutare si selectie am angajat persoane pentru servicii, domeniul financiar-bancar, vanzari si contabilitate.

As vrea sa incep prin a mentiona ca noi nu avem date legate despre ce se intampla la modul general in piata, ci putem spune pe ce posturi si industrii am lucrat in cadrul AIMS. Am avut multe cereri in industria de IT, farmaceutica, FMCG, industrial.

Este impropriu spus ca in T1 s-au facut volume mari de angajari. Mai degraba au fost angajari ocazionale pe posturi de specialisti si middle manageri.
Industria care nu cunoste o stagnare semnificativa este IT&C-ul, urmata de sectoare precum FMCG, automotive, productie componente metalice, finante, banci, distributie, supply chain, etc.
Industria care nu cunoste o stagnare semnificativa este IT&C-ul, urmata de sectoare precum FMCG, automotive, productie componente metalice, finante, banci, distributie, supply chain, etc.

Printre companiile cele mai active la capitolul angajari sunt cele din industria de BPO. Acest lucru este de inteles, deoarece Romania inca reprezinta o foarte buna alternativa pentru externalizarea serviciilor de suport.