Top Line a oferit produse de igienă personală (șampon, balsam, gel de duș, cremă de maini, produse pentru îngrijirea mâinilor și picioarelor, pieptene și perii), precum și produse de unică folosință (papuci, prosoape, kimono, cerceafuri de pat), toate urmând să fie folosite de pacienții afectați de epidemie, dar și de medicii care luptă zi și noapte în spitalele din România.

Produsele donate au fost transportate și descărcate azi la Arena Națională din București. Acolo au fost prezente, pentru a coordona preluarea produselor donate, Andreea Marin, inițiatoarea campaniei Prețuiește Viața, și Diana Baicu, Director General Top Line.

În plus, Top Line, companie specializată ân distribuția de produse cosmetice profesionale, aparatură și mobilier pentru saloane de înfrumusețare și clinici medicale, va dona 1% din vânzările online din această perioadă campaniei inițiată de Fundația Prețuiește Viața.

Proiectul are scopul de a strânge donații prin SMS pentru achiziționarea de produse necesare celor implicați în lupta cu epidemia Coronavirus: consumabile, echipamente sau produse destinate categoriilor vulnerabile de oameni, medicilor, personalului medical din linia întâi sau instituțiilor medicale/de îngrijire a bolnavilor sau bătrânilor.

Top Line este furnizor de produse și servicii profesionale in industria de frumusete și medicală din România, reprezentând branduri internaționale de top precum Moroccanoil, GUINOT, Babor, Academie, CND, Gelish, Morgan Taylor, Joico, TiGi, Goldwell, Kevin.Murphy, Vitality’s, Mary Cohr, LPG, Kryolan, și oferind tehnologii de ultimă generație folosite în saloane de infrumusețare și clinici medicale, precum LPG, CLATUU, Vivace, GUINOT, ULTRAFORMER, ULTRATONE, STARDUST Med.