Producătorul de conserve Prefera Foods a ridicat o nouă fabrică, unde vrea să înceapă producția în a doua parte a acestui an

Apetitul românilor pentru conserve s-a diminuat, odată cu încheierea stării de urgență, perioadă în care vânzările producătorului Prefera Foods s-au dublat. Compania anunță că a ridicat încă o fabrică, care este în curs de amenajare, unde intenționează să înceapă producția în a doua parte a anului, scrie retail.ro.

Prefera Foods a ridicat încă o fabrică, care este în curs de amenajare, unde intenționează să înceapă producția în a doua parte a anului, a declarat Amalia Leorenț, director comercial în cadrul Prefera Foods. Compania nu a vrut să ofere detalii despre investiție sau angajați până în acest moment.

Pandemia de coronavirus a dublat vânzările producătorului de conserve Prefera Foods în perioada martie – aprilie 2020 comparativ cu perioada similară a anului trecut. Pentru a face față comenzilor, compania a crescut capacitatea de producție prin extinderea programului de lucru în weekend.

Odată cu apariția pandemiei în România, comenzile au crescut exponențial. Vânzările înregistrate de Prefera Foods în perioada martie – aprilie 2020 versus perioada similară din 2019 s-au dublat. Începând cu luna mai, vânzările au scăzut versus perioada când a fost instituită starea de urgență. Aceasta o punem atât pe seama faptului că oamenii au cumpărat mai mult decât era nevoie și acum au stocuri, dar și pe seama faptului că merg mai rar în magazine. Un alt motiv este și acela că mulți nu mai au siguranța locului de muncă sau chiar au rămas fără serviciu și sunt nevoiți să își reducă cheltuielile și consumă mai puțin sau aleg produse mai ieftine”, a explicat Amalia Leorenț.

Citește și: Prefera Foods, producător de conserve, lansează noul magazin online bacaniacudelicii.ro

Citeste si:
Producătorul de conserve Prefera Foods lansează un magazin online
Prefera Foods, producător de...

Gama de produse fresh, în scădere

Prefera Foods a lansat în octombrie 2019 o gamă de produse fresh, numită „de Azi“, care include supe, smoothie-uri și sucuri. Compania a investit aproximativ 4 milioane de euro și se așteapta la vânzări de peste 1 milion de euro. Gama de produse fresh nu a fost, însă, la mare căutare în pandemie, când românii au stat acasă și s-au apucat de gătit.

„O categorie care a fost afectată negativ în vânzări în perioada pandemiei a fost cea a produselor fresh. Scăderea vine din faptul că oamenii au lucrat de acasă și nu au mai fost nevoiți să cumpere astfel de produse pe care le luau pentru masa de prânz de la birou. Un lucru încurajator este acela că din luna mai această categorie dă semne că își revine”, a mai spus Leorenț.

Citește și: Criza COVID-19 împinge vânzările de pateu și margarină direct către consumatori

Compania, care are 161 de angajați, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 58,6 milioane de lei. Prefera Foods are funcțională o singură fabrică, în județul Alba, care produce atât conserve și mâncare conservată, cât și produse fresh: supe cremă, sucuri naturale și smoothies.

Citeste si:
Cota uneia dintre cele mai accesibile mașini electrice, epuizată în...
Volkswagen a epuizat cota...

Sursa foto: Prefera Foods

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Lactalis închide două fabrici Dorna Lactate, în contextul pandemiei
Setari Cookie-uri