“Ideea este sa iti gasesti propriul mix de marketing, depinde cine esti si cui te adresezi. Marele avantaj in opinia mea in ziua de azi pe orice platforma este ca iti permit sa experimentezi, nu mai sunt atat de scumpe, poti sa experimentezi cu un buget rezonabil, mai putin TV momentan, dar si acolo cu o campanie de PR mai saltareata poti sa ajungi”, a spus Psatta.

In functie de felul cum performeaza acea platforma si care este returnul, un client poate investi o suma de bani pana cand insa se atinge un plafon. “Ceea ce se intampla cu orice business in momentul in care gasesti o formula care ti se potriveste: investesti un euro, obtii 1,5 euro. Apoi investesti mai mult, un million de euro, dar la un moment dat formula asta nu o sa mai functioneze, iti atingi plafonul. Ce faci atunci? Incerci sa gasesti altceva. Si atunci apar noi lucruri in mixul de marketing, de aceea nu as putea sa spun cand este indicat sa folosesti billboarduri in strategia de marketing, pot spune doar ca e cel mai bun moment sa experiementezi”, a mai spus Matei.

Matei Psatta este cofondator al solutiei de publicitate digitala The Pole Society. The Pole Society poate fi descris ca o interfata de la Google AdWords sau Facebook Ads, dar pentru ecrane digitale out of home.

Partenerii ecomTEAM 2018:

doraly.ro: peste o treime din...
Citeste si: doraly.ro: peste o treime din vanzarile online sunt en-gros

Powered by FAN Courier

Main partner: Vtex

Gold Partners: EasyPost

SIlver Partners: Banca Transilvania, RTB House, PayU, eMAG Marketplace, DWF, Twispay, Breslo,

CEL.ro estimeaza vanzari de...
Citeste si: CEL.ro estimeaza vanzari de 70 mil. euro la final de an

Sponsori: Libris, CustomSoft, Gun Media, Answear, Bluegento, TBI Bank, Orange, Flowers by Magnolia

Cu sprijinul Mercedes, Autonom Rent-a-Car si Mobila Dalin

Sursa foto: Ovidiu Udrescu