Vrei sa afli mai multe despre industria de fashion? Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce cu a treia editie pe 21 mai. Sub deviza Fashion Upgrade, Fashion ROute isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. Detalii, aici.

„Pentru acest an, planurile CCC urmaresc extinderea retelei de magazine in tara, mentinand la un nivel ridicat standardele de calitate, diversitatea produselor si conceptul de amenajare.”, afirma Joanna Jozwiak, General Manager CCC Romania.

Pentru a sarbatori deschiderea, CCC ofera 20% discount la toate produsele, in magazinul din Sighisoara, in perioada promotionala: 30 Martie – 7 Aprilie 2019.

Odata cu noua colectie de primavara, brandul CCC continua comunicarea adresata tinerilor prin campania "Youngsters". Inca din februarie, in toate magazinele CCC sunt prezente la raft noile produse din gama sport. Pe langa propriul brand, Sprandi, un loc special in colectia CCC este ocupat de modelele Adidas, Puma, Reebok si Skechers, care completeaza oferta standard din magazine cu o selectie din cele mai cunoscute branduri sport.

Penny Market, crestere de 15%...
Citeste si: Romania, piata cea mai dinamica pentru reteaua de magazine Penny

“Din aprilie 2018, de cand CCC este reprezentata direct pe piata din Romania au fost deschise zece unitati, iar a unsprezecea urmeaza sa fie inaugurata peste cateva zile la Sighisoara, astfel: opt magazine noi in Focsani, Slatina, Roman, Baia Mare, Satu Mare, Fagaras, Slobozia si acum Sighisoara, alt magazin existent a fost extins in Iasi, iar alte doua magazine au fost relocate in Galati si Sibiu. Odata cu relocarea, magazinul CCC din Sibiu a devenit cel mai mare magazin al retelei din Romania, cu o suprafata totala de peste 1.200 m² si o gama variata de peste 20.000 de produse.”, afirma Dan Firoiu, Technical & Investment Manager CCC Romania.

CCC a intrat pe piata din Romania in 2012 prin intermediul unui francizor, iar dupa 6 ani compania mama a decis sa cumpere toate magazinele existente la momentul achizitiei, in aprilie 2018. In acelasi timp, brandul polonez a demarat in Romania o campanie de extindere si modernizare a retelei de magazine.

CCC este lider pe piata de incaltaminte din Polonia si unul dintre cei mai mari producatori din Europa. CCC vizeaza o gama larga de incaltaminte la moda la preturi accesibile, pentru femei, barbati, tineri si copii. Brandul face parte din grupul CCC, fiind cel mai mare producator de incaltaminte din Polonia, care se bucura de succes si in alte 21 de tari: Austria, Bulgaria, Croatia, Cehia, Elvetia, Estonia, Emiratele Arabe Unite, Germania, Israel, Kosovo, Letonia, Lituania, Moldova, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria si Qatar. Grupul CCC, care detine propria fabrica de pantofi din piele, opereaza la nivel european peste 1.000 de magazine intr-un spatiu total de vanzare care depaseste 600.000 m.p. si vinde aproape 50 de milioane de perechi de pantofi anual.

Lidl isi extinde reteaua de...
Citeste si: Lidl deschide un nou magazin