Fresh Kebab este un restaurant timișorean care a mizat pe rețeta tradițională a celebrului kebab, dar și pe ingrediente sănătoase. Pariul, început în anul 2013, pare să fi dat rezultate, atât prin faptul că locuitorii orașului aleg frecvent produsele Fresh Kebab, cât și prin premiul Local Love Brand primit de Fresh Kebab în cadrul galei Tazz Awards - Digitally Stepping Into the Future.

În cadrul acestei gale, de altfel, Tazz a premiat 18 dintre cele mai mai performante restaurante partenere care perfecționează un model de business hibrid în segmentul HoReCa. Premiile au fost decernate pe 6 aprilie 2023, în cadrul primei ediții a galei Tazz Awards – Digitally Stepping Into The Future.

Cam 40% din vânzări sunt online în momentul de față. Au fost mai mari în pandemie, undeva la 95%, chiar 100% când a fost lockdown-ul, și acum sunt undeva între 40-45, poate chiar și 50%. Dar sunt săptămâni când vremea este rea și atunci vânzările depășesc și 50%, a declarat Marius Dumitrescu, fondator Fresh Kebab pentru wall-street.ro.

Acesta spune de asemenea faptul că beneficiile de a vinde pe o platformă de tipul Tazz sunt multiple, pentru că în felul acesta brandul ajunge în locuri în care altfel nu ar avea clienți.

De asemenea, Marius Dumitrescu afirmă că parteneriatul dintre compania sa și Tazz datează de multă vreme, încă din anul 2015, moment din care Fresh Kebab a rămas fidel platformei de livrări, crescând împreună cu aceasta.

Cât despre premiul Local Love Brand primit în cadrul galei Tazz Awards - Digitally stepping into the future, antreprenorul recunoaște faptul că înseamnă mult pentru companie.

Astfel, în cadrul acesteia gale, spune acesta, au fost premiate doar două societăți din Timișoara, una dintre acestea fiind Fresh Kebab, restul fiind companii precum Coca Cola, Mc Donald's, KFC, Pizza Hut etc.

Având în vedere compania selectă, prin urmare, fondatorul Fresh Kebab admite că prezența companiei sale, ca brand local, printre cei mai puternici jucători din piață pe food și pe food delivery, înseamnă foarte mult, fiind o recunoaștere care a meritat efortul și munca pe care echipa a depus-o.

Antreprenorul a povestit de asemenea și momentul în care i-a venit ideea să fondeze acest business, precum și conceptul de la care a plecat.

În 2013 ne-a venit ideea să intrăm în piață cu un produs care nu există, adică kebabul adevărat, rețeta originală de kebab fără cartofi și fără maioneză. Noi am venit cu ideea de a propune un produs sănătos, l-am găsit undeva în Austria, am încercat să cumpărăm brandul de la o familie de turci, dar nu am reușit.

Marius Dumitrescu, fondator Fresh Kebab

Prin urmare, acesta își amintește că a venit acasă și, împreună cu copiii săi și o prietenă foarte bună, a început să lucreze pe rețete.

După șase luni de probe, proaspăta echipă a reușit să scoată primul produs, făcând o investiție de vreo 37.000 de euro în primul Fresh Kebab, care a fost deschis într-o locație de numai 31 de metri pătrați.

De asemenea, Marius Dumitrescu explică faptul că prospețimea la care trimite cuvântul "Fresh" din denumirea restaurantului înseamnă că echipa însăși coace pâinea, adăugând la aceasta produse precum salata iceberg, dressingul de iaurt, dar și carnea pe care o aduce din import de la un producător turc.

Cât despre produsul cel mai vândut, antreprenorul spune că acesta este Fresh kebab de pui, după care șaorma, adăugând faptul că prețul cărnii influențează acest lucru, care este mai scăzut decât al cărnii de vițel.

Prin urmare, acesta crede că se poate spune faptul că timișorenii sunt iubitori de șaorma, dar și de kebab, precum și de boxul cu orez oferit de Fresh Kebab.

Fondatorul Fresh Kebab arată de asemenea că cifra de afaceri a companiei pe anul 2022 a fost de 1.100.000 de euro, dar asta numai pe una dintre societăți. Având în vedere că Fresh Kebab are patru puncte de lucru, prin urmare, cuantumul total al cifrei de afaceri a fost în jurul sumei de două milioane de euro, sumă pe care acesta speră să o depășească în 2023.

Marius Dumitrescu concluzionează spunând faptul că o șaorma bună depinde de complexitatea ingredientelor care sunt introduse în ea, începând cu calitatea cărnii cu care este preparată, prin acest lucru înțelegând cât de coaptă este, sau felul în care este coaptă.

Sursa foto: uniworld media

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri