Colectia Hip&Hopps este potrivita pentru orice activitate, fie ca este vorba despre mersul la cursuri, la orele de sport sau iesirile in parc cu prietenii sau familia.Toate produsele Hip&Hopps folosesc fibre naturale din bumbac eco certificat.

In urma cu cateva luni, Kauland a lansat Kuniboo, prima marca proprie de imbracaminte pentru bebelusi si copii de pana la sase ani. Gama cuprinde articole uzuale destinate bebelusilor, precum tricouri, body-uri cu maneca lunga sau scurta, colanti, scutece textile, jucarii, prosoape, paturici, bavete, pijamale, caciulite, dresuri si sosete.

Noua marca proprie Kaufland, Kuniboo, este certificata cu standardul OEKO-TEX® 100, un sistem de certificare al produselor textile de rang mondial, independent, ce atesta cel mai inalt nivel de siguranta, incluzand verificari ale substantelor toxice sau chimice cu risc cat de mic pentru sanatate. Toate fibrele naturale utilizate in produsele marca KUNIBOO provin din bumbac bio certificat conform GOTS (Global Organic Textile Standards).

Interesul retailerului in zona de textile a inceput inca de anul trecut, cand a lansat o colectie de imbracaminte si accesorii in parteneriat cu designerul roman Catalin Botezatu. Daca in iarna colectia cuprinde articole dedicate sezonului Sarbatorilor de iarna, in luna mai retailerul o inaugurat o noua colectie dedicata sezonului estival. Hainele din colectiile semnate de Catalin Botezatu pentru Kaufland sunt confectionate 100% in Romania, iar colaborarea marcheaza angajamentul retailerului de a dezvolta parteneriate locale.

Kaufland, liderul pietei de retail, a raportat o cifra de afaceri de 10,09 miliarde lei anul trecut, devenind a treia cea mai puternica companie din Romania. Suma totala directionata la bugetul de stat anul trecut a fost de peste 680 milioane lei. Kaufland are in prezent o retea de 119 hipermarketuri si a incheiat anul 2017 cu un numar de 117 magazine. In cursul anului trecut, Kaufland Romania a investit peste 700 milioane lei in modernizarea si extinderea retelei de magazine.