Alexandru Rusu este speaker la editia din acest an a Retail Arena, Tech. Community. Experience. Vino sa il asculti pe 24 si 25 octombrie, la hotel Sheraton! Detalii, AICI.

„Primele luni au fost de foc pentru doraly.ro, am fost in regim de startup, am actualizat platforma si am crescut numarul de produse. Este devreme sa vorbim de vanzari dupa 3 luni, ne propunem sa ajungem la o cifra de afaceri in jur de 3-4 milioane de euro”, a declarat Alexandru Rusu.

17% din comenzile online din cadrul Doraly au fost engros, ca numar, in timp ce din ponderea cifrei de afaceri au reprezentat 37%. CEO Doraly a explicat ca se considera engros peste 2 bucati din acelasi produs cumparat, desi comerciantii care vand online prin intermediul doraly.ro au libertatea de a alege numarul de bucati si pretul pentru fiecare din cele 4 categorii stabilite de Doraly: la bucata, la set, la bax sau in cantitati engros.

„In functie de categoria de marfuri, pentru ca la unele marja e mai mare sau mica, poti ajunge la reduceri de pana la 50%, in special pentru segmentul NBC – nunti, botezuri, cumetrii – am vazut reduceri substantiale, la fel cel de sanitare si decoratiuni pentru casa, cafenele, hoteluri”, a explicat Alexandru Rusu.

In cadrul doraly.ro sunt listati 135 din cei 550 de chiriasi Doraly, insa CEO-ul Doraly nu crede ca se vor lista toti, desi acesta este obiectivul retailerului. „Nu cred ca ii vom lista pe toti pentru ca targetam producatori cu reprezentanti sau importatori directi, genul de comercianti care sunt competitivi, dar ne propunem intr-un an maxim sa ajungem la majoritatea”.

Despre cat de greu sunt convinsi comerciantii fizici in a face pasul in online, Alexandru Rusu spune: „Nu e usor sa ii convingi, cateodata sunt convingeri legate de perioada vietii in care se afla; daca nu au prins aceasta dezvoltare din ultimii 10 ani a comertului online atunci deschiderea fata de acest canal nu este foarte mare sau daca au ajuns la un nivel de satisfactie si nu isi doresc o crestere sau o dezvoltare si raman in aceeasi zona de confort. Dar am intalnit si cazuri in care copiii antreprenorilor, tineri de 25 de ani, au insistat sa intre pe online. E o transmitere a steagului intre generatii, generatia noua percepe mai bine ecommercetul”, spune CEO-ul Doraly.

Pentru a afla despre evolutia businessului in offline, ce investitii pregateste Doraly si care sunt planurile de dezvoltare urmareste integral emisiunea Profesionistii in Retail.