Wall-Street.ro: Au crescut vanzarile de anvelope la sfarsitul anului 2011 datorita legii care prevede echiparea vehiculelor cu anvelope de iarna?

Pedro Carreira: Vanzarile noastre au crescut cu aproximativ 30% si estimam o crestere constanta atat pentru anvelopele de vara cat si pentru cele de iarna.

Wall-Street.ro: Cum a fost inceputul anului in comparatie cu 2011, in ceea ce priveste vanzarile?

Pedro Carreira: Vanzarile au fost in linie cu estimarile noastre si au urmat tendintele conditiilor meteo, deoarece posesorii de autovehicule si-au echipat masinile cu anvelope de iarna de indata ce legislatia a cerut-o.

Wall-Street.ro: A fost 2011 un an mai bun decat 2010?

Pedro Carreira: De cand am inceput sa operam in Romania, am raportat o crestere constanta, atat in ceea ce priveste numarul de anvelope produse, cat si investitii.

Wall-Street.ro: Cum vedeti piata de anvelope in 2012?

Pedro Carreira: Posesorii de masini au devenit tot mai constienti de importanta echiparii autovehiculelor cu anvelope adaptate sezonului si de aceea suntem increzatori ca aceasta segmentare a pietei va creste in 2012.

Wall-Street.ro: Cate anvelope ati produs anul trecut in Romania? Si ce tip de anvelope?

Pedro Carreira:
Am crescut productia de la aproximativ 1 milion de anvelope, in primul an de activitate, la peste 14 milioane, anul trecut. In 2011 am produs la Timisoara anvelopa cu numarul 100 de milioane, aceasta a coincis cu sarbatorirea a 140 de ani de activitate a Grupului.

Citeste si:

Anvelopele produse la Timisoara au demensiuni cuprinse intre 13’’, pana la 18’’, avand simboluri de viteza pana la rata Y – 300 km/h. Fabrica produce anvelope UHP (Ultra High Performance) destinate vehiculelor care ruleaza cu viteza foarte mare, precum si cele pentru vehicule comerciale usoare.

Wall-Street.ro: Care sunt clientii dumneavoastra in Romania? Ati discutat cu Ford Craiova sau Dacia?

Pedro Carreira:
O parte din masinile produse de Dacia Renault la Pitesti pleaca din fabrica echipate cu anvelope Continental. Dacia este un partener strategic pentru operatiunile noastre in Romania.

Wall-Street.ro: Intentionati sa investiti anul acesta in Romania?

Pedro Carreira: In acest moment, ne axam pe integrarea completa a procesului de productie la Timisoara. Vom continua proiectele demarate in anii anteriori, precum si procesul de extindere. De asemenea, lucram la noi proiecte pentru cresterea capacitatii de productie.

Wall-Street.ro: Cati angajati aveti in Romania? Veti angaja mai multi?

Pedro Carreira: La Continental Anvelope Timisoara lucreaza aproximativ 1.700 de oameni, iar Grupului Continental are in Romania peste 10.000 de angajati. Am creat noi oportunitati de angjare, atat pe durata unor proiecte, cat si pe termen lung, odata cu investitiile anuntate.

Wall-Street.ro: Cate unitati de productie aveti in Romania si care este capacitatea lor?

Pedro Carreira: Divizia de Anvelope din cadrul grupului Continental are o fabrica la Timisoara. In total, in Romania, exista opt unitati de productie, trei centre de cercetare si dezvoltare in Timisoara, Sibiu, Carei, Arad si Iasi. Continental este partener intr-un joint venture in Slatina.

Wall-Street.ro: Produceti in Romania anvelope pentru masini de lux, Lamborghini, Ferrari, Aston Martin, Bentley?

Pedro Carreira: Continental Anvelope Timisoara produce anvelope de tipul Ultra High Performance. Atunci cand am demarat activitatea de la Timisoara, erau fabricate doar anvelope de 13”. De-a lungul anilor, a crescut portofoliul de produse, precum si capacitatea de productie a companiei.

Wall-Street.ro: Cum este Romania privita in regiune in aceasta industrie?

Pedro Carreira:
Fabrica de anvelope detinuta de Continental la Timisoara este o investitie strategica a Corporatiei.