“Dupa primul an de vanzari, Renault Captur ar putea urca pe locul trei, fiind la egalitate cu Megane, dupa modelele Clio 4 si Fluence. Odata cu acest model vrem sa aducem clienti noi care nu sunt de Renault. Evident ca si clienti de Renault Clio ar putea trece la Captur”, a declarat Mihai Bordeanu directorul de marketing Dacia-Renault .

Pentru noul model lansat in Romania, care poate fi personalizat in 200 de moduri la exterior si 100 la interior, Renault a creat un sistem informatic care se numeste Contact. In fiecare showroom echipele de vanzari sunt dotate cu iPad-uri pentru a configura un model inainte de comanda. Dupa comanda se lanseaza in productie si in mai putin de o luna este disponibil.

Anul acesta, Renault va mai lansa modelele Scenic X-Mod, Clio RS.

Bordeanu se asteapta ca anul acesta piata auto sa nu coboare cu mai mult de o cifra (cel mult 9%) si estimeaza ca Renault va incheia anul cu aceeasi cota de piata din 2012, de 6,6%.

Citeste si:

“Primele patru luni au fost grele, persoane fizice aproape ca nu am avut. Timbrul de mediu si-a facut datoria si ne asteptam ca in a doua jumatate a anului sa reduca inmatricularile de masini second-hand”, a mai spus Bordeanu.

Reteaua de vanzari Renault in Romania are 50 de showroom-uri.

Vanzarile Renault in primele patru luni au depasit 1.000 de unitati. Anul trecut, romanii au cumparat 4.785 de autoturisme fabricate de marca franceza.