Cornel Tascu este absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti, Facultatea de Constructii Civile, si al unui program de management executiv la Scoala Superioara de Comert din Paris (ESCP, Europa). Cu o experienta de 11 ani in cadrul Renault Romania si diverse responsabilitati in perimetre de activitate diferite ale grupului, Tascu a preluat activitatea unei echipe formate din 130 de persoane, pentru a coordona activitatea sistemelor informationale ale companiei.

Cornel Tascu a intrat in grupul Renaul Romania in 2003, iar inainte a fost, pe rand, sef operatiuni logistice si contract management, intre anii 1998 si 2000, si sef operatiuni logistice pentru regiunea Europa Centrala si de Est, intre 2000 si 2003, la Nortel Networks Franta. In compania Dacia a fost timp de trei ani responsabil Organizare si Reinginerie procese fluxuri vamale si piese de schimb. In 2005 devine manager client Sisteme pentru activitatea de post-vanzare si service in cadrul Renault Commercial Roumanie, iar un an mai tarziu, in 2006, preia pentru cinci ani sefia departamentului Organizare Sisteme Informationale pentru functiile suport ale companiei. Din 2010, tot la Dacia, a ocupat postul de sef departament Organizare si Sisteme Informationale pentru intreaga platforma industriala de la Mioveni, pana in anul 2013. In anul 2014 a fost numit sef proiect implementare sinergii Sisteme Informationale pentru regiunea Euromed-Africa, iar de la 1 septembrie este director al Directiei Sisteme Informationale Renault Romania si Renault Turcia.

Renault trebuie sa renunte la unul dintre modelele Dacia

Renault trebuie sa renunte la unul dintre modelele Dacia

Directia Sisteme Informationale Renault Romania gestioneaza 500 de aplicatii si sisteme informatice utilizate pentru etapele de design, conceptie 3D, inginerie si dezvoltare a unui vehicul, pentru planificarea si gestionarea fluxurilor logistice si de fabricatie a componentelor mecanica si vehicul, pentru gestiunea calitatii si sustinerea activitatilor de marketing, comercializare vehicule si piese de schimb in Romania sau la export, achizitii, financiar, sisteme informatice, servicii administrative, relatii juridice, resurse umane, afaceri publice, comunicare. La nivelul companiei, in cele cinci situri unde Renault isi desfasoara activitatea in Romania (Bucuresti, Mioveni, Pitesti, Oarja si Titu), exista 8.500 de posturi birotice, industriale si statii grafice, conectate prin peste 2.000 de km de retea, si 10.000 de posturi telefonice mobile si fixe. Directia Sisteme Informationale Renault Romania a derulat si continua sa deruleze si activitati la nivel international, cum ar fi echiparea uzinelor Renault din Maroc, Algeria sau Rusia. In plus, aceasta asigura asistenta si suport informatic pentru utilizatori din 40 de tari in care Grupul Renault este prezent.