Contractul este impartit in patru loturi, respectiv Moisei - Borsa (24,6 kilometri), Borsa - Sesuri (24,6 kilometri), Sesuri - Carlibaba (18,5 kilometri) si Carlibaba - Iacobeni (20,6 kilometri), cu o valoare totala estimata la 355,5 milioane lei, fara TVA. CNADNR are posibilitatea achizitiei ulterioare a unor lucrari similare de 52,5 milioane lei, astfel incat valoarea totala a proiectului poate ajunge la 408,1 milioane lei, fara TVA, scrie Mediafax.

Termenul pentru finalizarea acordului, finantat de Banca Europeana de Investitii (BEI) si Guvern, va fi de patru ani de la data atribuirii.
Lucrarile vor fi adjudecate prin licitatie deschisa, pentru pretul cel mai scazut, iar constructorii interesati pot depune ofertele pana la 17 februarie.

DN 18 a intrat intr-un program de modernizare cu finantarea asigurata prin BEI in anul 2011, iar pe tronsonul Moisei - Iacobeni, de 89 de kilometri, lucrarile au fost atribuite companiei Shapir Structures, din Israel, si aveau ca termen de finalizare data de 31 august 2013. Contractul cu Shapir, in valoare de 81 de milioane euro, a fost insa reziliat in mai 2014, pentru ca nu s-au executat lucrarile, iar fostul ministru al Transporturilor Dan Sova anunta ca pana la stabilirea altei firme care sa lucreze la acest proiect de modernizare drumul va fi reparat cu mijloace proprii ale CNANDR.