Compania a marcat in iulie fabricarea motorului cu numarul 500.000. Acesta echipeaza modele Dacia Logan, Logan MCV, Sandero si Sandero Stepway, dar si autovehicule din gama Renault (Clio IV, Twingo). TCe 90 se mai fabrica si la uzina Renault din Valladolid, Spania, potrivit Mediafax.

"Este un motor fabricat in Romania: o mare parte dintre piesele integrate (carterul de distributie, semela, capacul chiulasa, carterul cilindri, capacul palier, volanta si arborele cotit) sunt realizate la Dacia. Uzina de la Mioveni a fost prima uzina din cadrul grupului, la nivel mondial, care a produs acest motor, incepand din iulie 2012. In prezent, linia de fabricatie este adaptata pentru o capacitate de 450.000 de unitati pe an", a declarat Philippe Nottez, directorul Uzinei Mecanica si Sasiuri.

Propulsorul TCe 90 cantareste cu 15 kg mai putin decat un motor de putere echivalenta si are un consum scazut de combustibil (5,8 l/100 km, in ciclu urban, si 4,6 in ciclu extra-urban). Uzina Mecanica si Sasiuri Dacia este cea de-a doua uzina situata pe platforma industriala de la Mioveni (alaturi de Uzina Vehicule Dacia) si prima uzina mecanica din cadrul Grupului Renault in lume din punct de vedere al diversitatii proceselor.
Uzina are 3.900 de angajati, din care 27% femei. In cele patru departamente de fabricatie ale Dacia sunt produse piesele brute din aluminiu, se asambleaza motoarele si cutiile de viteze, se monteaza puntile fata si spate, osiile si cadrele GMP (grup moto propulsor) pentru vehiculele din gama Dacia, Renault si Nissan asamblate la Mioveni si in alte uzine din lume.