"Am trecut prin momente grele, pusi in situatia de a lua o decizie drastica. Experienta insolventei ne-a invatat sa fim mai productivi, mai eficienti. Am renuntat la toate activitatile consumatoare de energie, am adus un suflu nou echipei dand din ce in ce mai multa responsabilitate si libertate de miscare personalului, aflat in contact direct cu clientul, cu scopul de a asigura un proces simplu si eficace, care sa genereze recomandari", spune Paul Badea, director general si actionar al Badsi.

Cea mai buna decizie luata de companie a fost concentrarea tuturor operatiunilor in locatia din Sos. Pipera si inchirierea/vinderea locatiilor din Nordul Bucurestiului.

Anul acesta, Badsi se asteapta la o crestere a vanzarilor cu 40% fata de 2015. Foarte aproape de finalizarea procesului de restructurare a companiei, antreprenorii urmaresc pentru anul 2016 asigurarea profitului bugetat, astfel incat in 2017 sa se inceapa investitiile in sisteme si echipamente.

"Anul 2016 inseamna pentru Badsi reintrarea pe profit, cu 650 de vehicule comercializate pana la mijlocul lunii august si un grad al incarcarii atelierelor de 91%. Planurile pentru 2017 tintesc realizarea de investitii si cresterea calitatii serviciilor, urmarind o dezvoltare bazata in principal pe recomandari", a adaugat Paul Badea.

Infiintata in 1992, compania Badsi a vandut peste 11.000 de masini Nissan si a inregistrat peste 130.000 de interventii in service. Badsi are o cifra de afaceri anuala de 4 milioane euro. Compania romaneasca dezvolta impreuna cu parteneri din Rusia si Austria tehnologii pentru masina conectata, fiind totodata importatorul modelului Nissan Leaf.