In lunile octombrie si noiembrie 2016, Idea Events, in parteneriat cu ONG-ul Together for a Better Tomorrow si Asociatia Romana pentru Mobilitate Sustenabila (ARMS) au desfasurat campania e-Mobility Weeks, Bucharest 2016.

In lunile octombrie si noiembrie 2016, Idea Events, in parteneriat cu ONG-ul Together for a Better Tomorrow si Asociatia Romana pentru Mobilitate Sustenabila (ARMS) au desfasurat campania e-Mobility Weeks, Bucharest 2016. Partenerul principal al campaniei a fost Kaufland Romania, primul retailer care a achizitionat 18 autoturisme electrice si a lansat, in parteneriat cu Renovatio, prima retea publica de statii de incarcare a masinilor electrice din Romania.

Campania e-Mobility Weeks a avut ca scop promovarea unui stil de viata sustenabil, prin alegerea unor modalitati alternative de transport, care reduc emisiile de gaze poluante si protejeaza mediul inconjurator. Timp de doua luni, copii si adulti s-au familiarizat cu masinile electrice si au aflat mai multe despre beneficiile utilizarii lor asupra mediului inconjurator. Fiecarei locatii care s-a alaturat campaniei, i s-a decernat, din partea organizatorilor, titlul de ”Ambasador al mobilitatii electrice”, in semn de recunoastere a implicarii acestora in derularea cu succes a campaniei.

Seriile de dezbateri au luat startul in cadrul scolilor International British School of Bucharest si Lauder Reut Educational Complex, acolo unde speakerii si masinile electrice s-au aflat in fata celui mai curios si mai greu de convins public. Elevii au aflat informatii legate de situatia globala ingrijoratoare in care se afla omenirea, din cauza emisiilor de gaze nocive si a efectului de sera generat de acestea. intr-o sesiune dedicata masinilor electrice, elevii, alaturi de profesori si parinti, au stat de vorba si au aflat de la specialistii care ne-au insotit, despre modul in care functioneaza o masina electrica, cat de mult poate contribui la reducerea poluarii atmosferei si a poluarii fonice si de ce este acest lucru important. Dupa sesiunea de intrebari si raspunsuri, elevii au avut ocazia de a vedea de aproape masinile electrice, dar si statiile de incarcare a acestora.

In continuare, vizitele s-au mutat in unele dintre cele mai mari parcuri de birouri din Bucuresti, care sunt acreditate green si ai caror proprietari manifesta un interes crescut in ceea ce priveste prezenta unui areal nepoluat, incluzand si existenta unor facilitati precum statii de incarcare electrica si locuri de parcare dedicate masinilor eco: West Gate Business District, Green Gate Official Building si Upground – BOC Tower (Globalworth). in acest context, am aflat, in premiera, de la reprezentantul West Gate Business District, ca se preconizeaza achizitionarea unor statii de incarcare a masinilor electrice, dar si a doua masini electrice. La randul sau, Dimitris Pergamalis, reprezentantul Globalworth, a comunicat in cadrul intalnirii pe care am avut-o in BOC Tower, ca anul acesta vor fi instalate aici statii de incarcare a masinilor electrice.

Angajatii companiilor din fiecare cladire au participat la intalniri in cadrul carora s-au dezbatut subiecte precum avantajele utilizarii unei masini electrice din punct de vedere al experientei de condus, al cheltuielilor de folosinta, al subventiilor acordate de stat la cumpararea unei masini eco, dar si al relatiei cu mediul si alte aspecte conexe. La finalul dezbaterilor, masinile expuse au putut fi vizionate si testate.

Idea Events si partenerii campaniei multumesc tuturor “Ambasadorilor e-Mobility Weeks” care au raspuns afirmativ invitatiei de a se implica in proiect si au gazduit sesiunile de discutii pe tema mobilitatii electrice si a impactului pozitiv asupra mediului inconjurator.

Multumirile se indreapta si catre echipa de specialisti care ne-a fost alaturi in aceasta campanie: Oraan Marculescu (Ecoprofit.ro/stiinta si Tehnica), Valer Hancas (Kaufland Romania), Loredana Samoila (Kaufland Romania), Paul Badea (Badsi/ARMS), Alexandru Nicola (Renovatio/ARMS), Alexandru Teodorescu (Renovatio/ARMS), Vlad Marinescu si Silviu Moraru (Academia Titi Aur), Daniel Vlad si Nicolae Stroe (TMC Electric Mobility), Oana Bica (ONG Together for a Better Tomorrw), restaurantului Q’s Inn si lui Mircea Dragos, fotograful campaniei.
Multumiri speciale Kaufland Romania, partenerul principal al campaniei, care, prin implicarea sa in acest demers, a demonstrat inca o data interesul sporit pe care il acorda problemelor de mediu si dezvoltarii durabile.

Campania va continua in anul 2017, la nivel national, sub titlul “Caravana e-Mobility” si va reuni si alte institutii implicate in transportul urban, naval sau feroviar.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri