"In Romania, vanzarile retail de carburant au continuat cresterea semnificativa. Astfel, vanzarile de motorina (retail) ale MOL in Romania au crescut cu 12% in prima jumatate a anului, in timp ce vanzarile de benzina s-au majorat cu 1%, comparativ cu prima jumatate a lui 2016", anunta compania.

In primul semestru, toate segmentele de business au inregistrat crestere, ceea ce a generat o majorare cu 23% a rezultatului operational comparativ cu perioada similara a anului trecut. MOL a atins de asemenea un prag semnificativ in ceea ce priveste procesul de transformare in segmentul petrochimiei prevazut de Strategia pentru anul 2030, prin semnarea unor contracte-cheie pentru Proiectul Poliol.

Segmentul Servicii pentru Clienti (Retail) a beneficiat in continuare de o crestere solida a volumelor si de contributia sectorului non-fuel, ceea ce a generat un rezultat operational EBITDA record la nivelul primului semestru, de 43 miliarde HUF (150milioane USD), cu 18% peste nivelul inregistrat in prima jumatate a anului precedent.