Inceperea vanzarilor este preconizata pentru ultimul trimestru al anului 2008. Pentru a face fata concurentei acerbe, Nissan planuieste pentru divizia de lux o abordare diferita fata de celelalte marci rivale. Strategia marcii se va baza pe creearea unei retele de dealeri exclusiviste, clientii fiind intampinati de o atmosfera selecta, si pe oferirea serviciilor de asistenta pe intreagul continent.

Spre deosebire de Toyota care vinde Lexus impreuna cu marca mama, intre cele doua marci ale grupului Nissan va exista o distinctie clara.

In prima faza, extinderea se va concretiza in accederea pe piata germana, niponii planuind deschiderea unui numar de 14 unitati de desfacere, toate localizate in marile orase germane, cu un potential de vanzari ridicat pentru marcile de lux. In opinia companiei, o retea de dealeri mai restransa va asigura o arie de acoperire mai mare pentru fiecare unitate de comercilizare.

Al doilea pas prevazut de Nissan este instaurarea sediului central pentru Europa in Elvetia. Alegerea acestei locatii favorizeaza asigurarea unei bune comunicari si aprovizionare dealerii de pe intreg continentul.

Citeste si:

Pana in 2013, Nissan se asteapta ca va atinge o valoare medie de 500 de unitati comercializate anual pentru fiecare dealer din vestul Europei. Prezenta Infiniti pe singura piata de pe batranul continent, Rusia, s-a concretizat in vanzari mult peste asteptarile companiei. In aceasta tara niponii au comercializat nu mai putin de 7000 de unitati de la intrarea pe piata din 2006, performanta cu atat mai spectaculoasa, cu cat in Rusia nu exista decat trei unitati de desfacere a acestei marci.

Asteptarile financiare pentru aceasta investitie prevad o amortizare completa si obtinerea de profit in urmatorii cinci ani. Pentru fiecare unitate de desfacere se astepta o marja de profit de 2%.