"Ne-am bucurat de un succes enorm pe piata din Rusia. In primele opt luni ale anului, Opel a vandut aproximativ 40.000 de unitati in Rusia, inregistrand o crestere de 278% fata de aceeasi perioada a anului 2006. In prezent, Opel este marca straina cu ascensiunea cea mai rapida din Rusia; importanta acestei piete pentru noi este evidentiata prin faptul ca Rusia a devenit pentru Opel a cincea piata de desfacere din Europa. Conform filozofiei noastre de a construi in zona de desfacere, decizia de a produce local modelul Opel Antara este una normala.", a declarat directorul marcii Opel, Alain Visser.

Modelul Antara produs in Sankt Petersburg va dispune de doua variante de motorizare. Prima este echipata cu motorul de 2,4 litri ce dezvolta 140 de cai putere si motorul de 3,2 litri care dezvolta 227 cai putere. Noul model Opel din clasa compacta se alatura gamei deja extinse de modele SUV produse de General Motors in Rusia.

Chevy Niva, modelul SUV din clasa compacta - produs de societatea mixta AvtoVAZ apartinand GM - a fost urmat de Chevrolet Tahoe si Trailblazer - produse in Kaliningrad - si ulterior, anul trecut, de Chevrolet Captiva, care, alaturi de Antara, este produs la fabrica "Arsenal" din Sankt Petersburg.

Directorul General al GM Rusia, Jacek Gorski, a declarat ca modelul Antara se poate impune pe piata din Rusia. "Daca ne gandim la popularitatea in crestere a segmentului de autovehicule SUV, care reprezinta in momentul de fata 19% din piata auto din Rusia, ne asteptam ca reactia la modelul Antara sa reflecte aceasta popularitate pe piata locala", a spus Gorski.

Citeste si:

Noul Opel Antara cu 5 locuri deriva direct din autovehicul concept Antara GTC cu trei usi, care a fost expus pentru prima data la Salonul Auto Frankfurt, editia 2005.

In timpul constructiei fabricii permanente General Motors din Shushary, complexul de asamblare Arsenal a jucat atat rolul de sediu al echipei de productie GM, cat si de centru regional de plasare a fortei de munca si formare. Fabrica Shushary, programata sa-si inceapa activitatea la sfarsitul anului 2008, va crea 900 de locuri de munca si va produce un volum total de 70.000 de autovehicule.

Infiintata in 1908, General Motors Corp. (NYSE: GM) ), lider mondial in productia si vanzarea de autovehicule de 76 de ani, are in prezent 284.000 angajati in toata lumea. Avand sediul general in Detroit, GM produce automobile si camioane in 33 de tari. In 2006, pe plan mondial, au fost vandute circa 9,1 milioane de automobile si camioane GM sub diferite marci: Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, GM Daewoo, Holden, Hummer, Opel, Pontiac, Saab, Saturn si Vauxhall. In Europa, GM comercializeaza marcile Opel, Vauxhall, Saab, Chevrolet, Cadillac, Corvette si Hummer in peste 30 de tari, dispune de 10 fabrici de productie si asamblare in sapte tari si are aproximativ 60.500 de angajati.