Reducerea obiectivelor include si scaderea capacitatii de productie cu 1%, fata de anul 2007, la 8,43 milioane de vehicule, marcand primul declin din ultimii sapte ani, informeaza Reuters, citat de NewsIn.

Modificarea estimarilor indica un mediu dur pentru producatorii mondiali de automobile, care se confrunta cu o scadere a cererii de vehicule.

Profitul este deja supus unei presiuni majore pe fondul unei cresteri a pretului otelului si materiilor brute, in timp ce reglementarile ecologice cresc costurile cercetarilor si productiei.

Citeste si:

Planul initial Toyota avea in vedere cresterea vanzarilor grupului cu 5% la 9,85 milioane de automobile in anul 2008.
Vanzarile globale sunt asteptate sa creasca cu 1%, pentru a mentine suprematia companiei ca cel mai mare constructor mondial, inaintea General Motors.

Singura regiune pentru care estimarile au fost urcate este Orientul Mijlociu, unde sunt asteptate vanzari de 590.000 de unitati fata de 510.000, ceea ce reprezinta o crestere de 23%.