“Anul trecut, piata romaneasca de rent-a-car s-a dublat. In prezent, avem o cota de piata de circa 25-30% si o flota de 575 de masini. In 2009, pentru a ne mentine acelasi procent trebuie sa luam in considerare doua aspecte: numarul de straini care vin in Romania s-a redus, insa va fi compensat de faptul ca exista o tendinta in randul companiilor de a inchiria masini lunar, pentru a-si reduce nevoia de a face angajamente pe termen lung”, a declarat, pentru Wall-Street, directorul general Sixt New Kopel, Dudy Perry.

Sixt New Kopel a gestionat in 2008 o flota de peste 5.000 de masini, inregistrand o cifra de afaceri de 12 milioane euro si o cota de piata de 40%. In 2009, compania doreste o flota de masini in crestere cu 50% fata de anul trecut. “Planul nostru de afaceri pentru 2009 implica trei aspecte: o crestere continua, marirea eficientei si termene mai bune de la furnizori”, a precizat oficialul companiei.

Clientii Sixt New Kopel din Romania prefera masini germane, de culori inchise, cu motorizari pe benzina. Persoanele intre 18 si 35 de ani aleg masini hatchback, iar cele intre 35-40 de ani prefera sedan.

Citeste si:

Compania are birouri in Bucuresti, Iasi, Constanta, Cluj, Timisoara, Bacau, Brasov, Sibiu.

Potrivit lui Dudy Perry, “in 2008, leasingul operational a reprezentat 12-14% din piata de leasing. Previziunile dintr-o perspectiva internationala sunt ca leasingul operational va creste continuu in 2009. În actuala situaţie economică, cheltuielile determinate de deţinerea unui parc de automobile ar putea varia lunar. Prin urmare, companiile vor selecta actiunile serios, prin alegerea leasingului operaţional cu scopul de a diminua presiunile financiare si de a reduce costurile”.

Sixt New Kopel, companie prezenta pe piata din Romania care ofera, in acelasi timp, servicii de leasing operational si rent-a-car, a intrat pe piata locala in 2005. In 2006, compania a devenit detinatoarea in exclusivitate a licentei Sixt pentru Romania, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii rent-a-car la nivel international.