Grupul german Volkswagen a raportat o crestere de 8,6% a vanzarilor la nivel global in luna mai, la 604.200 autovehicule, in crestere fata de 556.500 unitati vandute in luna mai a anului trecut, fara a sugera, insa, ca perioada de criza a industriei auto s-ar fi incheiat, informeaza Marketwatch.
Astfel, vanzarile de la inceputul anului au insumat in total 2,94 milioane de autovehicule la nivel mondial, cu 18,1% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut.

Christian Klingler, membru al comitetului director responsabil cu vanzarile, a declarat ca aceste cresteri semnificative sunt mai degraba rezultatul compararii cu o perioada "foarte slaba", cea a anului trecut, informeaza NewsIn.

"Multumita gamei largi de modele, Volkswagen obtine actualmente rezultate peste medie de pe urma cererii solide de pe piete importante, precum China si Statele Unite", a declarat Klinger.

"Cu toate acestea, tendinta actuala nu ne permite sa tragem concluzii asupra evolutiei viitoare. 2010 ramane un an al provocarilor pentru industria auto", a adaugat reprezentantul Volkswagen.

Vanzarile din China, cea mai mare piata de desfacere a companiei, au condus detasat clasamentul, cu o crestere de 48,2%, la 777.800 autovehicule vandute de la inceputul anului pana in luna mai, in timp ce vanzarile din India s-au dublat in aceeasi perioada de cinci luni, la 13.500 de unitati. Drept urmare, vanzarile Volkswagen din intreaga regiune Asia-Pacific au crescut cu 47,6% in primele cinci luni.

In Statele Unite, cresterea vanzarilor a continuat intr-un ritm "satisfacator" de la inceputul anului pana la finalul lunii mai, avansand cu 33,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile din Spania au crescut cu 44,5%, iar in Marea Britanie, compania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 32,2% in perioada mentionata.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri