Modelul accelereaza de pe loc pana la 100 km/h, in 6,0 secunde, atingand viteza maxima la 270 km/h.

Autonomia in modul exclusiv electric este de aproximativ doi kilometri, iar deplasarea este posibila pana la viteza de 85 km/h, in functie de situatia de condus.

Porsche hybrid drive permite decuplarea si oprirea motorului cu ardere interna, la viteze de pana la 165 km/h (Cayenne S Hybrid: 156 km/h), in timpul perioadelor in care motorul cu ardere interna nu trebuie sa furnizeze putere.

Panamera S Hybrid 380 CP este propulsat de aceeasi combinatie de motoare, de pe Cayenne S Hybrid.

Propulsia principala este asigurata de un motor V6 de trei litri, cu compresor, care furnizeaza 333 CP ajutat de un motor electric de 47 CP. Ambele unitati sunt capabile sa propulseze Panamera S Hybrid, fie de unele singure, fie in combinatie. Motorul electric functioneaza si ca generator, dar si ca demaror.

Citeste si:

Impreuna cu sistemul de decuplare, acesta formeaza modul hibrid compact, pozitionat intre motorul cu ardere interna si transmisie. Motorul electric este conectat la o baterie cu hidrura nichel metal (NiMh), unde este stocata energia electrica recuperata din franare si mers.

Transmisia puterii este administrata de cutia Tiptronic S cu opt viteze, cu rapoarte lungi, care este o dotare standard pentru modelele Cayenne.

Modelul hibrid este echipat standard cu suspensie pneumatica adaptiva, inclusiv cu sistemul adaptiv de amortizoare cu PASM, cu Servotronic si un stergator in spate.

La aproximativ 15 luni de la debutul vanzarilor, aproape 30.000 de exemplare au fost deja livrate. Aceasta inseamna ca Gran Turismo a obtinut o cota de 13 procente din segmentul de lux.