"Valoarea nominala din prezent a tichetului de masa este sub valoarea unei mese de pranz, chiar si cand angajatul isi aduce pachet de acasa. Conform legislatiei, valoarea tichetelor ar fi trebuit sa creasca in ritm cu inflatia, insa in anii de criza acest lucru nu s-a mai intamplat. (...) In ultima perioada au fost discutii intre cei implicati pentru majorarea acestora pana la 13 lei. Semalele sunt pozitive inspre crestere, argumente care sustin necesitatea acestei majorari sunt multe", a explicat Elena Pap in cadrul unei conferinte de presa.

Studiile arata ca un nivel mai aproape de cel corect este de 10-11 lei

Tichetele de masa, un "must" la angajare

In Romania, tichetele de masa reprezinta cel mai utilizat beneficiu extra-salarial, circa doua milioane de angajati beneficiind de acest beneficiu. Piata locala de profil se ridica la 1,2 miliarde de euro.

"Tichetele de masa sunt element care motiveaza angajatii si care duce la cresterea productivitatii muncii. In ultimii ani, tichetele de masa au devenit un beneficiu de nelipsit din pachetul oferit la angajare", a mai spus Pap.

Up Romania (fosta Chèque Déjeuner) a fost infiintata in anul 2002 si deserveste peste 20.000 de clienti si 700.000 de beneficiari. Portofoliul sau de produse include tichetele de masa, cardurile de masa, tichetele cadou, voucherele de vacanta, tichetele de cresa, tichetele sociale si tichete sociale de gradinita. Compania are 150 de angajati.

Intre principalii jucatori de pe piata tichetele valorice se numara si Edenred si Sodexo.