Denumire job: Manager Service in industria auto

Nivel cariera: Pentru cei care isi doresc un job ca Manager Service in industria auto, nivelul de experienta solicitat de majoritatea companiilor din Bucuresti este de peste 3 ani de experienta.

Salariu: Salariul de pornire este in general de 1.200 – 1.500 de euro. Valoarea sa variaza insa de la o companie la alta in functie de responsabilitatile care ii sunt atribuite.
Companiile care solicita ca un candidat pentru pozitia de Manager Service pun in primul rand accent pe experienta dobandita intr-o functie similara (minim 2 ani), dar si o experienta de cel putin 5 ani in industria de profil.

De asemenea, un bun candidat trebuie sa aiba studii universitare tehnice (Facultatea de Transporturi/Mecanica, specializarea Autovehicule Rutiere), cunostinte despre organizare in service, sa fie familiarizat cu standardele marcii, regulile si regulamentele de operatiuni in domeniul auto, sa posede cunostinte si experienta in managementul resurselor umane si service, in relatiile cu publicul si relatiile contractuale, de legislatie comerciala si legislatia muncii.

In plus, un bun Manager Service in industria auto trebuie sa cunoasca foarte bine produsele, sa aiba un nivel inalt al abilitatilor interpersonale (influentare, negociere, comunicare, prezentare) care sa-i permita sa interactioneze cu oameni aflati la diferite nivele, abilitati manageriale cat capacitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.

Candidatul trebuie sa cunoasca doua limbi straine de circulatie internationala. Cel mai des solicitate fiind limba engleza si limba franceza, sa posede bune cunostinte de operare PC si sa detina permis de conducere.

Citeste si:

Beneficii extrasalariale: Pe langa un salariu motivant, un Manager Service, companiile ofera in cele mai multe cazuri si o masina de serviciu.
Alte beneficii: Printre beneficiile oferite de companii se numara de asemenea si decontarea cheltuielilor de transport, notebook dar si telefon de serviciu.

Parcurs profesional: Oportunitatile de promovare exista atat in companiile mari cat si in cele mici. Printre principalele responsabilitati ale unui Manager Service se numara: dezvoltarea activitatii „Servicii Post Vanzare” prin realizarea obiectivelor referitoare la cifra de afaceri si la marja, intretinerea bunelor relatii cu ceilalti Manageri de Service, elaborand reguli interne de functionare, satisfacerea clientilor, prin servicii de calitate, conform normelor definite, buna functionare a segmentului Post Vanzare, cat si animarea echipelor de service.

Avantaje: Oportunitatea de dezvoltare a unei cariere in domeniul auto, salariul motivant, lucrul intr-un mediu profesionist, sunt doar cateva din avantajele oferite de un job in acest domeniu.

Dezavantaje: Activitatea intensa si continua, orele suplimentare, dar disponibilitatea maxima pentru client, reprezinta principalele dezavantaje ale unui astfel de job.

Companii de recrutare: www.ejobs.ro