“Pe langa falimente rasunatoare si probleme financiare, criza inseamna si noi oportunitati de dezvoltare si cresterea cotei de piata in fata concurentei”, spune proprietarul The Eatery.

Lahham, la origine iordanian, a investit 250.000 euro in cafenea, pana in momentul de fata, iar in acest an acesta isi propune investitii de aproximativ 80.000 euro, pentru introducerea unor concepte inovative.

Renovarea cafenelei, situata intr-o zona cu “vad” din Capitala - piata Dorobantilor -, va fi realizata cu scopul de a atrage un numar cat mai mare de clienti, dar si pentru diversificarea publicului tinta, dupa cum spune reprezentantul The Eatery.

Un prim pas in acest sens este adoptarea conceptului dual Happy Day si Lounge Before Club, care reuneste in acelasi spatiu o cafenea si o zona de lounge. Astfel, activitatea localului va fi impartita in doua sectiuni, in functie de intervalul orar. Pentru a evidentia cat mai clar diferentele dintre ele, acestea vor avea elemente de identitate proprii.

Citeste si:

“Chiar si in vremuri tulburi, este foarte important sa ai o atitudine proactiva si pozitiva, sa lupti pentru afacerea ta si sa le oferi clientilor ceea ce isi doresc. Totodata, succesul unei afaceri, mai ales in acest domeniu, presupune si un plan de investitii bine structurat”, considera Mike Lahham.

In prezent, media de clienti la The Eatery este de 300 - 400 pe zi; multi dintre acestia sunt clienti fideli, potrivit lui Lahham.

O cafea la The Eatery costa intre 9 si 22 lei, in functie de ingredientele acesteia, iar preturile sandwich-urilor pornesc de la 20 lei.