Panovia este prezenta pe piata patiseriei congelate de la inceputul anului 2005, odata cu finalizarea unei investitii de circa doua milioane de euro. Din 2005, pana in prezent cifra de afaceri a companiei a crescut de la an la an, iar in 2011 majorarea s-a ridicat la 30%. Ca medie, de la infiintare compania a inregistrat o crestere anuala de 20% a veniturilor.

Panovia produce si distribuie produse de patiserie si panificatie congelata pentru segmentul retail si HoReCa la nivel national, iar portofoliul sau cuprinde 3 marci Morarita, Ema si Panovia.

Compania Panovia a inregistrat o crestere cu 30% a productiei in 2011 si va continua investitiile in dezvoltare si in acest an. “Ne propunem sa devenim lideri pe piata patiseriei congelate, luand in considerare pozitia actuala pe piata a Panovia si strategia noastra de dezvoltare. In 2012, vom investi atat in constructia de noi facilitati de productie cat si in achizitia de utilaje performante.Ceea ce estimam ca va conduce la o crestere a productiei cu 40% in anii imediat urmatori”, a declarat Sabin Martoiu, director general Panovia.

“Proiectul de investitii pentru 2012 si 2013 este de circa 1,6 milioane euro si se va concentra atat pe constructia de noi facilitati de productie cat si pe achizitia de utilaje performante, care vor fi realizate in perimetrul fabricii noastre din Oltenita. Acest proces de repozitionare si redimensionare a capacitatii de productie ne va permite sa raspundem la cantitatea de cereri crescuta venita de la clientii si potentialii clienti interni si externi”, a adaugat pentru wall-street.ro, Martoiu.

Pentru 2012, compania isi propune sa consolideze cresterea inregistrata anul trecut, dar si fie prezenti pe pietele externe. Produsele Panovia sunt destinate in prezent exclusiv pietei interne, intreaga capacitate fiind directionata catre clientii autohtoni. Compania isi propune, incepand cu anul viitor, sa onoreze si solicitarile pentru export, venite deja atat din Europa, cat si din Tarile arabe si Orientul Mijlociu.

Citeste si:

Panovia a trecut de-a lungul celor 7 ani de existenta prin diferite etape de dezvoltare, odata cu diversificarea ofertei de produse si a canalelor de distributie.

Pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de placinta, saleuri cu susan si mac - marca Morarita; strudel cu mere, fructe de padure, branza si visine; minipateuri cu mere, fructe de padure, branza si telemea - marca Ema. Pentru clientii profesionali, compania ofera: patiserie (strudele, minipateuri), viennoiserie (croissant, pain au chocolat, melci) si brutarie (baghete, chifle) marca Panovia.

Panovia are in portofoliul de clienti mari lanturi de hypermarket-uri, 12 distribuitori regionali si clienti HoReCa.

Pe piata patiseriei congelate mai activeaza companii ca Orkla Foods sau Boromir.