Ați fi dispus să plătiți mai puțin pentru o cafea într-un bar dacă vă aduceți propria ceașcă, lingură și zahăr? Tocmai aceasta este ideea inedită pe care o cafenea din orașul italian Millesimo a decis să o implementeze.

De obicei, ceașca de espresso din acest oraș din Liguria costă aproximativ 1,20 euro. Totuși, barul cu pricina a decis să ofere produsul pentru doar 70 de cenți dacă clienții aduc tot ce este necesar pentru consum, scrie The Mayor.

În acest fel, clienții pot economisi aproape jumătate din prețul băuturii lor preferate atunci când vizitează La Bottega del Caffè, cafeneaua în cauză.

Aceste tipuri de inițiative tind să fie promovate ca fiind bune pentru mediu, trasând calea către un nou tip de consumism care ține cont de natura limitată a resurselor și de necesitatea de a economisi energie și de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră.

Potrivit conducerii La Bottega del Caffè, aceste preocupări sunt, de asemenea, parțial în spatele ofertei atractive, deoarece cafeneaua economisește apă și electricitate la nevoia de a spăla mai puține cești și tacâmuri.

Cu toate acestea, motivul principal din spatele promovării pare să aibă mai mult legătură cu criza costului vieții, care a dat naștere unor situații scandaloase în societatea italiană. Spre exemplu, există unități care cer 2 euro pentru a tăia un sandviș în jumătate sau pentru a aduce o farfurie în plus pentru a împărți un fel de mâncare.

Se pare că ideea a primit deja o primire caldă și clienții au început să împacheteze pahare și pliculețe de zahăr în drum spre serviciu, dimineața.

Sursa foto: Pixabay.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri