"La finalul programului, cei mai performanti participanti vor fi recrutati in interiorul companiei. In cele trei editii anterioare, 45 de tineri au beneficiat de cursuri de formare in cadrul companiei, iar 13 dintre acestia au ramas ca angajati, in diverse departamente. Tinerii interesati pot aplica pentru unul dintre cele 20 de locuri disponibile pana la data de 30 aprilie 2013. Programul se va desfasura in perioada mai-septembrie 2013", se arata intr-un comunicat al companiei.

Potrivit companiei, candidatul ideal trebuie sa fie student in anul doi sau trei (preferabil, dar nu obligatoriu), indiferent de facultate, sa aiba capacitatea de a lua decizii, aptitudini de lider, spirit inovator, sa fie orientat spre rezultate, cu abilitati analitice dezvoltate, sa fie etic, flexibil si sa aiba abilitati de networking. De asemenea, candidatii trebuie sa cunoasca foarte bine limba engleza.

Programul care poarta denumirea de “Butterfly Effect” a fost creat ca o competitie intre participanti, oferind acestora posibiltatea de a castiga noi cunostinte si abilitati la fiecare pas.

Pentru a aplica, tinerii interesati trebuie sa acceseze pagina de internet companiei, sa incarce CV-ul, sa trimita un eseu de maxim 1.000 de cuvinte si sa completeze un scurt chestionar online.

Citeste si:

PepsiCo, compania cu activitate la nivel mondial in domeniul bauturilor si produselor alimentare, a inregistrat venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari si un portofoliu de include 22 de branduri, cu vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari. Principalele linii de business ale companiei sunt Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay si Pepsi-Cola.

Sursa foto: Freedigitalphotos.net