"In urma deschiderii unitatilor drive thru in Bucuresti, Baneasa si Dristor, credem ca acest model are un potential mare de crestere, de aceea avem in plan sa deschidem cel putin alte doua noi restaurante de acest tip in Bucuresti anul acesta. In plus, vom lua in considerare oportunitatile viitoare care vor aparea, in mall sau stradal. Targetul nostru este sa deschidem in jur de 3 - 5 restaurante in 2014 si ne propunem sa mentinem acest trend in urmatorii ani", a declarat Hilton pentru Mediafax.

Reteaua numara in prezent 51 de restaurante, dintre care cinci sunt drive thru: in Bucuresti (2), Arad, Iasi si Sibiu.

Investitia medie intr-un restaurant in mall este de aproximativ 350.000 euro, in timp ce fondurile alocate pentru locatiile de tip drive thru pot ajunge la 700.000 de euro. Pentru un restaurant nou, KFC creeaza 20-30 de locuri de munca noi, iar pentru unitatile de tip drive thru pana la 50.

Hilton spune ca restaurantele KFC sunt o optiune pentru primul job al tinerilor, avand un program flexibil - full time, part time sau doar in zilele de weekend.

"KFC are o echipa de peste 1.500 de oameni in toata tara (...) multi dintre managerii de restaurante si-au inceput cariera la KFC in bucatarie sau la casa", a spus Hilton.

In ceea ce priveste anul 2013, seful KFC arata ca a fost unul cum multe provocari, atat la nivel macroeconomic, cat si la nivelul consumatorului, care este mai precaut si econom.

"2013 a fost un an provocator, consumatorii si-au schimbat obiceiurile de consum in ultimii ani, devenind mai precauti si mai economi. In ciuda provocarilor, suntem multumiti de performanta KFC, business-ul a crescut, iar restaurantele din Bucuresti si din afara Capitalei au avut rezultate bune. Este prea devreme sa spunem acum cat de mult au crescut vanzarile in 2013, insa cu siguranta a fost vorba despre o crestere, aceasta fiind sustinuta de inaugurarea a 4 restaurante KFC, la Baia Mare, Ploiesti, Galati si in noul centru comercial din Bucuresti, Promenada", a aratat Hilton.

Citeste si:

Anul trecut, restaurantele KFC au deservit peste 20 de milioane de clienti, primele trei produse preferate de acestia fiind Crispy Strips, aripioarele picante si sosul de usturoi.

"Obiectivul nostru principal ramane desigur sa ne asiguram ca ne vom imbunatati serviciile si de acum inainte, acesta reprezentand un element diferentiator pentru KFC. In acest mod, vom reusi sa crestem si vanzarile. (...) Clientii nostri continua sa se orienteze spre ofertele value si produse noi, iar in 2014, vom continua sa fim aproape de nevoile lor (...) ne propunem sa atragem cel putin acelasi numar de consumatori pe termen lung", a precizat Hilton.

In ceea ce priveste performanta restaurantelor, fiecare are propriile caracteristici si targeturi.

"Daca ne uitam la locatiile drive thru care sunt deschise in acest moment, credem ca restaurantele de acest tip ne pot oferi un potential mare de crestere in viitor. De asemenea, suntem incantati de rezultatele noii locatii din Promenada, si in functie de viitoarele inaugurari de centre comerciale, vom lua in considerare locatiile pentru KFC", a explicat directorul general al retelei.

Restaurantele KFC de pe piata locala sunt administrate prin intermediul companiei US Food Network, care a raportat in 2012 o cifra de afaceri de 187,1 milioane lei (42,4 milioane euro), in crestere cu 16% comparativ cu anul anterior, si un profit cu 13% mai mare, de circa 10 milioane lei (2,26 milioane euro). Asociatii US Food Network sunt firmele Bladon Enterprises (27,33%), Tatika Investments (27,33%) si Lunic Franchising and Consulting Ltd (22,34%), inregistrate in Cipru, si M.B.L. Computers (23%), inregistrata in Bucuresti.

Mark Hilton mai administreaza pe piata locala si brandurile Pizza Hut, Paul, Cinnabon si Hard Rock Cafe.