Magazinul se intinde pe o suprafata de aproximativ 80 de metri patrati, printre branduri regasindu-se Patrizia Pepe, Simona Barbieri, Allegri, Burberry, Dolce&Gabbana, Armani, Liu Jo, Moschino, Calvin Klein, Gallo. Accesoriile reprezinta aproximativ 20% din stocul de marfa. ”Romanii sunt mari consumatori de moda, adora, cu precadere, brandurile italienesti, aceste doua motive fiind extrem de imporante in momentul in care am luat decizia de a demara investitia in acest boutique. Mai mult, am ales sa aducem si colectii pentru copii pentru ca romanii ii imbraca foarte chic inca de la varste mici”, spune Stefano Iervolino, unul dintre actionarii Clothes Boutique.

Clothes Boutique va intra in curand si in comertul online. Livrarea se va face in 24 de ore, fara taxe de transport. Pentru primul an de operare, Clothes Boutique estimeaza o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro, atat din vanzarile offline, cat si din cele online.

Stefano Iervolino este de profesie technician dentar si a venit prima data in Romania in anul 1990, tatal sau fiind stabilit in tara noastra. Dupa mai multe vizite, a decis sa se stabileasca in tara, unde a lucrat vreme de trei ani alaturi de tatal sau in cadrul companiei aeriene MyAir. In 2008 a lansat siteul de rezervari Fly Go, care este disponibil si in Italia, Spania si Anglia. Investitia in lansarea platformei online s-au ridicat la un milion de euro, bani obtinuti din venituri proprii si credite.

Cum face un italian o cifra de afaceri de milioane de EUR din calatoriile romanilor care muncesc in strainatate

Cum face un italian o cifra de afaceri de milioane de EUR din...