"Volumul vanzarilor in Romania s-a imbunatatit pentru al doilea trimestru consecutiv, scazand marginal la finele trimestrului al treilea, dupa un declin de circa 15% in aceeasi perioada a anului trecut. Ca urmare, in primele noua luni, scaderea s-a temperat undeva la 5%," potrivit raportului Coca-Cola HBC AG.

Coca-Cola arata ca vanzarile de bauturi carbogazoase in Romania au revenit pe crestere in trimestrul al treilea, cu un avans al volumelor de 1%, sprijinite de marcile Fanta, Sprite si Coca-Cola Zero. Aceasta din urma a inregistrat o crestere de 11% comparativ cu perioada similara a anului trecut. "Per total, am crescut in volum si cota de piata atat pe segmentul bauturilor carbogazoase, cat si pe piata bauturilor racoritoare nonalcoolice", se arata in raport.

Campania care a revolutionat vanzarile Coca Cola dupa 11 ani de declin

Campania care a revolutionat vanzarile Coca Cola dupa 11 ani de declin

La nivel de grup, volumul vanzarilor Coca-Cola a scazut cu 3,9% in primele noua luni, la aproape 1,52 miliarde de navete. Veniturile nete din vanzari s-au redus cu 5,6%, la 5 miliarde de euro. Excluand impactul cursului valutar, venitul pe naveta a crescut cu 2,5%, se arata in raport.

Citeste si:

Profitul dupa taxe, atribuibil actionarilor, a scazut la 367,8 milioane de euro, de la 385,6 milioane de euro in ianuarie-septembrie anul trecut.

Coca-Cola HBC este al doilea mare imbuteliator al grupului american Coca-Cola dupa volumul vanzarilor. Compania are afaceri in 28 de tari din Europa, Asia si Africa. In Romania, Coca-Cola HBC detine trei fabrici, la Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei, precum si o retea de 14 centre de distributie.

Sursa foto: Coca-Cola, Shutterstock.com