Compania a avut in 2014 o cifra de afaceri de 4,7 milioane de euro.

Dintre toate liniile de business, divizia de training si teambuilding a inregistrat cea mai mare crestere, de 22%, la sase luni.

Lansarea unor produse noi, dezvoltarea pe noi piete, imbunatatirea strategiei de marketing si recrutarea de noi consultanti au fost printre factorii care au contribuit la cresterea vanzarilor companiei in primul semestru al anului.

”In primele sase luni ale acestui an, consultantii Ascendis au livrat 1.264 de zile de training, cu 20% mai mult ca in 2014. Pe fondul cresterii economice, companiile investesc din ce in ce mai mult in instruirea angajatilor. In plus, cresterea numarului de produse din portofoliu si recrutarea unor consultanti cu competente noi au ajutat la consolidarea businessului si la cresterea numarului de programe de training pe care suntem specializati”, a declarat Andrei Gosu, directorul general al Ascendis.

Citeste si:

Printre produsele noi lansate anul acesta de Ascendis se afla o serie de programe de training pe teme actuale, cum ar fi cele de marketing digital, coaching si mentoring, customer experience si comunicare interculturala. O alta preocupare a acestui an a fost dezvoltarea portofoliului de programe de invatare accelerata (business simulations).

Si divizia de cursuri de limbi straine a grupului a inregistrat crestere in prima jumatate a acestui an. Astfel, specialistii Eucom (companie parte a grupului Ascendis) au derulat peste 8.000 de sedinte de formare si au evaluat peste 650 de persoane pentru competente de limba straina in engleza, germana, franceza, spaniola, italiana, olandeza, finlandeza, suedeza, daneza, turca, greaca, portugheza, rusa si polona.

“Ne asteptam ca aceasta tendinta de crestere a investitiilor in dezvoltarea angajatilor sa continue si in a doua parte a anului si deja exista semnale in acest sens. Estimam ca cifra de afaceri a grupului Ascendis va depasi 5 milioane de euro pana la finalul anului”, a mai spus directorul general al companiei.

Piata programelor de instruire a angajatilor a fost estimata la valoarea de 30- 40 de milioane de euro in Romania in 2014. Ascendis concureaza pe piata trainingurilor cu Trend Consult, Equatorial, TMI, Human Invest.