”Evolutia pozitiva a venit ca urmare a redefinirii strategiei si a concentrarii pe iaurturile din gamele de sanatate activa, de rasfat si pentru copii, iaurturi cu plus valoare pentru consumatori”, declara Adrian Pascu, director general Danone Romania, Bulgaria, Moldova si Tarile Adriatice.

O contributie semnificativa la evolutia business-ului in 2015 l-a avut si extinderea productiei pentru alte piete din Europa, fabrica Danone din Bucuresti functionand deja ca un centru regional. Spre exemplu, sortimente de Activia produse in Romania au ajuns anul trecut pe alte 12 piete europene.

”Fabrica noastra din Bucuresti foloseste majoritar lapte de la fermierii parteneri din Romania, procesand in jur de 50 milioane litri de lapte anual,” spune Adrian Pascu.

Rezultatele releva o lupta stransa la varful clasamentului in lactate, in conditiile in care Albalact Alba-Iulia a raportat anul trecut afaceri de 444 mil. lei (100,9 mil. euro). Topul celor mai mari producatori de lactate este completat de olandezii de la FrieslandCampina. Piata lactatelor este estimata la 800-900 milioane de euro anual, iar in 2015 a crescut dupa mai multi ani de scaderi sau stagnari.

Afacerile Albalact au continuat sa fiarba: 8,9% crestere anul trecut

Afacerile Albalact au continuat sa fiarba: 8,9% crestere anul trecut