Dupa noile acorduri semnate, tichetele electronice de masa sunt acceptate in toate retelele de retail din Romania. Tichetele electronice de masa au fost introduse in Romania la inceputul anului 2015.

Tichetele de masa, electronice sau pe suport clasic, sunt oferite angajatilor de catre companii datorita unor facilitati fiscale ce includ scutirea de la plata contributiilor sociale si deductibilitate la plata impozitului pe profit, ceea ce reduce cu 40% costul pentru angajator. In prezent, valoarea unui tichet de masa este de 9,57 lei, adica putin peste 2 euro.

Retailerii sunt interesati sa accepte plata cu tichete in masura in care acestea sunt tot mai folosite in Romania si au o lichiditate buna. "Tichetele de masa electronice sunt un instrument de plata modern si nu putem decat sa incurajam utilizarea acestora. (...) In acest sens, plata cu ajutorul tichetelor de masa electronice este un instrument care contribuie la imbunatatirea experientei de shopping”, a declarat Valer Hancas, manager pentru corporate affairs si omunicare in cadrul Kaufland Romania.

Citeste si:

In Romania, peste 50% din totalul tranzactiilor cu cardurile electronice de masa sunt de tipul contactless. Up Romania are o cota de piata de 25% si 150 de angajati, potrivit propriilor date. Majoritatea clientilor companiei sunt firme private din toate sectoarele de activitate, care au peste 50 de salariati.

Up Romania face parte din Grupul Up, al treilea emitent la nivel international pe piata tichetelor de servicii. Compania este prezenta de peste 14 ani in Romania, are peste 20.000 de clienti si 700.000 de beneficiari. Pe piata tichetelor de masa si a celor de tip cadou mai activeaza Edenred si Sodexo.