Cel mai important sortiment Profructta este sucul din mere, care reprezinta 46% din volumul incasarilor producatorului roman din primele sase luni ale anului. Sucul din mere este urmat ca volum al incasarilor de sucurile mixte din mere si visine, mere si cirese, mere si pere, acestea situandu-se la 37% din totalul cifrei de afaceri.

“Perioada ianuarie-iunie 2016 a fost intensa. Am lansat oficial brandul Profructta, ne-am concentrat pe negocierile pentru extinderea numarului de puncte de distributie si am adus in echipa un director general care gestioneaza procesele de business intr-un mod integrat. In a doua jumatate a anului, vom continua ritmul de crestere”, a declarat Marius Macarescu, fondator Profructta.

Sucurile Profructta sunt produse din fructe si legume, presate la rece si pasteurizate scurt la 82 grade Celsius, sortimentele cuprinzand: sucuri din mere, pere, visine, cirese, fructe de padure si mixuri dintre acestea, precum si sucuri din legume.

Citeste si:

Produsele Profructta sunt comercializate in retelele Cora, Auchan Pitesti, patiseriile Paul, cafenelele Ted’s, reteaua 1 Minute, ceainaria Camera din Fata, in anumite sali de fitness si spa-uri, dar si in alte locatii de tip cafenele, cluburi si hoteluri. Incepand cu 1 iulie, gama de sucuri este prezenta in reteaua de magazine Mega Image.

Sucurile sunt realizate in fabrica din Campulung-Muscel. Premium Fruct, firma care detine Profructta, a fost infiintata in 2013, aceasta concentrandu-se, in prima etapa, pe activitatile de cercetare si dezvoltare, pe constructia fabricii si echiparea acesteia cu echipamentele necesare pentru productia si ambalarea sucurilor.