Mintea consumatorilor nu este atat de structurata pe cat considera producatorii, noua generatie, Millenials, avand cu totul alte obiceiuri decat cei din “generatia cu cheia la gat”, a spus Cristina Miclea, director de marketing al Albalact, in emisiunea Wall-Street 360.

Cristina Miclea va participa in calitate de speaker in cadrul celei de-a patra editii a evenimentului retailArena – Go (g)Local, unde, va discuta, pe 27 octombrie, despre cum poti loializa consumatorii din generatia Millenials. Inscrie-te la conferinta si beneficiezi de 20% reducere la orice bilet in saptamana 3-9 octombrie.

Industria produselor lactate s-a mentinut si in acest an foarte competitiva, consumatorul fiind mult mai atent la cee ace consuma.

“Consumatorul este foarte sensibil si dispune de foarte multa informatie. Consumatorii sunt mult mai atenti la ceea ce consuma, sunt atenti la etichete, ce contine produsul respectiv. O directie pentru noi a fost cea de creare de retete, de exemplu, fara lapte praf. (…) Un alt aspect este legat de faptul ca multi dintre consumatori au facut trecerea spre un produs de o calitate superioara. Daca inainte consumau un iaurt cu aroma de fructe acum merg spre un iaurt cu fructe. A inceput sa conteze provenienta produselor, daca sunt sau nu romanesti, increderea pe care o au in producator”, a explicat Cristina Miclea.

Mai mult, generatia actuala de consumatori nu seamana cu “generatia cu cheia la gat”, avand cu totul alte obiceiuri de consum.

“Generatia tanara nu este loiala, vom asista la o scadere a loialitatii fata de branduri, ei isi cauta produsul pe care le place ca si gust, ca si ambalaj, dar nu au o loialitate extraordinara fata de produs. Trebuie sa le oferi tot timpul ceva foarte interesant, consumatorii tineri se plictisesc, le plac ambalajele foarte vii, colorate. Se uita cu coada ochiului la ceva interesant la raft. In continuare, consumul de lactate este scazut, insa deschidere exista. Din cercetarile pe care le avem ei experimenteaza foarte mult”, puncteaza directorul de marketing al Albalact.

In opinia sa, producatorii trebuie sa gaseasca tot mai multe locuri si momente in care sa se contecteze cu acesti consumatori.

“Recent am incheiat un studiu si am aflat ca in mintea consumatorului este un mare haos. Ce e imbucurator: pe iaurt fac diferenta intre iaurt cu fructe si fara, iaurt de baut si de mancat cu lingurita. Atat. In primul rand, trebuie sa cunoastem consumatorii, e important sa gasim cat mai multe locuri si momente in care sa ne intalnim cu ei. Mintea consumatorului nu este atat de structurata pe cat credem noi”, adauga Miclea.

Grupul Albalact a inregistrat in prima jumatate a anului o crestere de 16,9% a cifrei de afaceri, pana la 242 mil. lei (54 mil. euro), in timp ce profitul net a urcat la 18,8 mil. lei (4,2 mil. euro). Albalact a fost achizitionat la inceputul acestui an de catre grupul francez Lactalis. Aceasta tranzactie ar putea reprezenta biletul de iesire a brandurilor produse la Alba in afara granitelor. La o scara mai mica, miscarea a avut deja loc in urma cu circa un an, cand Zuzu a fost testat in zona balcanica.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri